استاندار کردستان بر لزوم برخورد قاطعانه با تخلفات اداری تاکید کرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان نظارت بر فضای اداری را تکلیف اصلی مدیران عنوان کرد و گفت: اگر تخلفی گزارش شد، به فوریت رسیدگی و با متخلفان در سطح ادارات قاطعانه برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در سنندج اظهار کرد: اگر دولت و دستگاه‌های اداری اعم از نظام اداری کشور و قوه مجریه به دنبال سالم سازی فضای عمومی جامعه هستند، اولویت با رعایت حجاب و عفاف توسط کارکنان اداراتی است که بیشتر با مردم ارتباط دارند.

وی با بیان اینکه کاهش فساد اداری اعتماد عمومی را به همراه دارد، افزود: در اولویت قراردادن این مهم به عنوان یک ضرورت و تکلیف، نقش موثری در سلامت سیستم اداری دارد و با تحقق آن بسیاری از منکرات در جامعه اصلاح می‌شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه موضوع رعایت حجاب و حفظ سلامت اداری باید جزو اولویت‌های ویژه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشد، ادامه داد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تثبیت ساز و کار درست آن، رسالت اصلی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است.

زارعی کوشا تاکید کرد: طبق ارزیابی‌های انجام شده، وضعیت حجاب و عفاف هم در سطح ادارات مطلوب است و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی ادامه داد: در مقابله با بی حجابی، رسالت
نظام آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تکلیف سنگینی است و موظف هستند عمیق‌تر به این امر بپردازند.

استاندار کردستان دعوت به مشارکت در انتخابات را مصداق امر به معروف دانست و گفت: رهبری در راس هرم این نظام با آن نگاه مشرف بر دنیا، اولویت مشارکت حماسی و حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرارداده‌اند.

زارعی کوشا یادآور شد: حضور حماسی مردم با بصیرت استان در استقبال از رئیس جمهور و فضایی که توسط آحاد جامعه استان در هفته وحدت، برنامه‌ها، جشن‌ها و جشنواره‌ها شکل گرفته است، بهبود شرایط اجتماعی را نشان می‌دهد و خواسته معاندان را باطل و دشمنان را ناامید کرده است، لذا حفظ و ارتقای این شرایط وظیفه مدیران و مسئولین در استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha