۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85317995
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

کشف زمین‌خواری ۱۳۹ میلیارد ریالی در اردبیل

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبر: 85317995
کشف زمین‌خواری ۱۳۹ میلیارد ریالی در اردبیل

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای دومین مرحله طرح مبارزه با زمین‎‌خواری در اردبیل و کشف چهار فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار جواد تقوی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، دومین مرحله طرح سراسری مبارزه با زمین‌خواری را با هماهنگی مرجع قضائی و با همکاری یگان‌های حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان ملی مسکن، امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری اجرا کردند.

وی با اشاره به شناسایی و کشف چهار مورد زمین‌خواری در این طرح افزود: زمین‌خواری‌های کشف شده به مساحت ۲۵۰ هزار و ۴۵۰ متر مربع بوده؛ که ارزش این کشفیات برابر اظهار نظر کارشناسان ۱۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از تشکیل ۴ فقره پرونده برای زمین‌خواری‌های کشف شده خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده‌ها هفت نفر دستگیر شدند.

تقوی با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع از زمین‌خواری کشف شده مربوطه به مرتع است؛ تصریح کرد: زمین‌خواران با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha