۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۴
کد خبر: 85318178
T T
۴۵ نفر

برچسب‌ها

۷۳۵ گرم مواد مخدر شیشه در مراغه کشف شد

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۴
کد خبر: 85318178
۷۳۵ گرم مواد مخدر شیشه در مراغه کشف شد

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۷۳۵ گرم مواد مخدر شیشه و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «توحید فارسی» یکشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به دنبال تحقیقات فنی، به فعالیت مغازه‌ای در زمینه خرده‌فروشی و توزیع مواد مخدر پی بردند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

۷۳۵ گرم مواد مخدر شیشه در مراغه کشف شد
فرمانده انتظامی مراغه: قانونگذاران، مجازات‌ سختی برای تولید و توزیع‌ خرد و کلان شیشه در نظر گرفته‌اند

وی اضافه کرد: ماموران با شیوه‌های خاص پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی ۲ نفر تهیه و توزیع‌کننده شیشه را در یکی از مغازه‌های شهرک‌های اقماری شهرستان شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی به عمل آمده از محل فعالیت آنان، مقدار ۷۳۵ گرم مواد مخدر شیشه به همراه آلات و ادوات توزین مواد کشف شد.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، در چارچوب قانون قاطعانه برخورد می‌کند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر خانمان‌سوز، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا جرم مواد مخدر شیشه به دلیل آثار مخربی که بر روی مغز دارد، سنگین است و قانونگذار برای جلوگیری استعمال آن مجازات‌های سختی را برای تولید، حمل و نقل و توزیع‌کنندگان خرد و کلان در نظر گرفته است.

گفتنی است ۲۵۰ هزار نفر طی ۶ ماه نخست سال جاری با خط ملی اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ تماس گرفتند و گل، شیشه و حشیش بیشترین موادی هستند که تماس گیرندگان درباره آنها سئوال پرسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha