۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85318516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت استخر دانش‌آموزی تایباد پس از ۱۱ سال همچنان ناتمام مانده است

تایباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: تنها استخر دانش آموزی این شهرستان با گذشت ۱۱ سال از کلنگ زنی آن، همچنان نیمه تمام مانده است.

محمود افکن پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح یکی از مهمترین طرحهای عمرانی حوزه دانش آموزی این شهرستان است که تاکنون فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: برای مراحل اجرایی این طرح در بازه زمانی ۱۱ سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و بنابر اعلام کارشناسان برای تکمیل و بهره برداری از این فضای ورزشی افزون بر ۲۸۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

مدیر آموزش و پرورش تایباد با بیان این که این شهرستان بیش از ۳۵ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع مختلف تحصیلی دارد گفت: تکمیل این طرح یکی از مهمترین مطالبات دانش آموزان این شهرستان است که نقش زیادی در شناسایی استعدادهای ورزشی در رشته شنا دارد.

افکن پور افزود:احداث کاسه استخر و دیوارکشی فضای پیرامونی آن از اقدامات فنی انجام شده در این طرح است که باتوجه به طولانی شدن ادامه مراحل ساخت و ساز آن، فرسوده شدن عملیات فنی انجام شده دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: سرانه فضاهای ورزشی این منطقه مرزی پایین تر از میانگین استانی است از این رو مسوولان استانی و کشوری باید در این ارتباط نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و ورزش این شهرستان داشته باشند.

آموزش و پرورش تایباد پنج سالن ورزشی سرپوشیده و ۲ زمین چمن مصنوعی دارد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha