۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85318758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هویت شهید تازه تفحص شده اهل اصفهان شناسایی شد

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85318758
هویت شهید تازه تفحص شده اهل اصفهان شناسایی شد

اصفهان-ایرنا- مسوول مرکز ایثارگران سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: هویت پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس متعلق به استان اصفهان شناسایی شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از سیدمهدی طباطبایی افزود: این شهید پرافتخار رحیم طغیانی فرزند مرتضی، متولد ۱۳۴۲، مجرد و اهل دولت آباد بُرخوار از توابع اصفهان است.

وی با بیان اینکه شناسایی این شهید از طریق پلاک هویت او انجام شده است، افزود: پیکر مطهر شهید طغیانی قرار است روز یکشنبه ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شهر دولت‌آباد تشییع و به خاک سپرده شود.

به گزارش ایرنا، هویت این شهید در حالی شناسایی شده که شهرهای مختلف استان اصفهان، این روزها میزبان ۱۲ پیکر شهدای گمنام تازه تفحص شده است.

پیکر ۱۲ شهید گُمنام روز یکشنبه ۲۶ آذر در اصفهان تشییع و سپس پیکر پنج شهید برای خاکسپاری به شهرهای کاشان، فلاورجان، جرقویه، فریدونشهر و شاهین شهر انتقال خواهد یافت.

تعداد شهدای گُمنام در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۳ هزار شهید است که تاکنون بیش از ۱۱ هزار شهید تفحص شده است.

استان اصفهان در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر ۵۰ هزار جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یکهزار مفقودالاثر، افزون بر ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
۱۰ درصد از جامعه ایثارگری کشور نیز متعلق به اصفهان است و نزدیک به ۳۰۰ هزار رزمنده از این استان در جنگ تحمیلی شرکت کردند.

شهرستان بُرخوار در ۲۹ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

هویت شهید تازه تفحص شده اهل اصفهان شناسایی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha