امام جمعه ارومیه: خون شهدای انتظامی راه‌گشای زندگی ما در مبارزه با مستکبران است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خون شهدای انتظامی راه گشای مسیر زندگی ما در مبارزه با مستکبران است و همه ما مدیون خون این شهیدان والامقام هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در همایش یادواره شهدای انتظامی و مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به جایگاه ارزشمند شهادت در جامعه اسلامی اظهار کرد: شهادت آرزوی تمام اوصیا و اولیای الهی است و سعادتی بزرگ برای انسان‌های برگزیده شمرده شده است.

وی با بیان اینکه خداباوری زندگی انسان‌ها را در مسیر درست هدایت می کند، افزود: خداوند در آیات قرآن کریم به موضوع تعقل و تلاش برای رفتن به مسیر درست الهی توصیه کرده است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا بسیار ارزشمند است، ادامه داد: خداوند آیات الهی را برای تعقل فرستاده است و کسی که دارای تفکر و اندیشه باشد، مقام و منزلتی والا در پیشگاه خداوند خواهد داشت.

تقدیم ۷۹۸ شهید افتخاری بزرگ برای فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین با بیان اینکه تقدیم ۷۹۸ شهید در راه دفاع از امنیت مردم ایران، افتخار این فرماندهی است، گفت: این شهدا زنده هستند و شکوه زندگی ما با وجود آنان ادامه دارد.

سردار سرتیپ دوم رحیم جهانبخش با بیان اینکه حدود ۲ هزار شهید انتظامی در کردستان و آذربایحان‌غربی وجود دارد، افزود: ۱۲ هزار شهید بومی و ۲۴ هزار شهید مهاجر نشانه‌های الهی برای تبیین راه درست در جامعه و خدمت به عموم مردم است چراکه هدف این شهدا خدمت به جامعه و مردم بود.

وی ادامه داد: شهدا همیشه هستند و ما میهمان این شهداییم و برگزاری چنین یادواره‌هایی منزلت را در نزد شهدا ارتقا می‌دهد.

سردار جهانبخش افزود: هم اکنون کشورمان به برکت نظام جمهوری اسلامی در عرصه امنیت بین المللی به جایی رسیده که کشورهای غربی از قدرت تجهیزات نظامی هراس دارند بنابراین ایران به عنوان تکیه‌گاه امنی برای سایر کشورهای منطقه تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در بحث امنیت ملی و داخلی نیز به مدد تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هیچ مشکلی جامعه ما را تهدید نمی‌کند و اکنون ما قادر هستیم دشمنان را در خارج از مرزهای خود کنترل کنیم.

امام جمعه ارومیه: خون شهدای انتظامی راه‌گشای زندگی ما در مبارزه با مستکبران است

به گزارش ایرنا، آیین یادواره شهدای انتظامی و مرزبانی آذربایجان‌غربی در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) ارومیه واقع در کیلومتر سه جاده سرو برگزار شد؛ در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه نیروی انتظامی برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha