۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85319050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ پل در محورهای مواصلاتی رومشکان ایمن سازی شد

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبر: 85319050
۲۱ پل در محورهای مواصلاتی رومشکان ایمن سازی شد

خرم آباد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان گفت: ۲۱ دستگاه پل از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایمن و بهسازی شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، محمود قائدرحمتی اظهار داشت: در این مدت ایمن سازی ۲۱ دستگاه پل، حذف و ساماندهی پیچ های خطرناک رماوند و ۴۱۰ کیلومتر پاکسازی حریم محورهای اصلی و فرعی انجام شده است.

وی ادامه داد: تنقیه و لایروبی ۱۸ دستگاه پل‌ در محور اصلی فرعی و روستایی، ۴۵ تن لکه‌گیری و چاله گیری، ۱۲۰تن لکه گیری هندسی، ریزش برداری با حجم سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب و هشت کیلومتر اصلاح افتادگی شانه راه بخشی دیگری از اقدامات راهداری رومشکان طی سال جاری به شمار می رود.

وی با اشاره به اجرای ۱۳ کیلومتر شانه سازی در راه های رومشکان ادامه داد: خط کشی ۱۵ کیلومتر انجام، هزار و ۲۰۰ عدد نیوجرسی، ۱۸۶ تابلو و علائم ایمنی هشدار دهنده محورهای اصلی و فرعی، هزار و ۹۰۰ عدد چشم گربه ای، ۶۲ استوانه ایمنی نصب شده و استانداردسازی ۳۰ سرعتکاه، ساخت و نصب ۳۲۰ عدد فلش بتنی، تخریب ۱۳ مورد تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز و ۷۶ مورد صدور اخطار به متجاوزان حریم راه نیز صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha