۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85319059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوول بسیج اصناف کشور: تمرکز بر دانش بنیان ها لازمه شکوفایی تولید کشور است

کرج – ایرنا- مسوول بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به فعالیت ۶۰۰ هزار واحد تولیدی و صنعتی در کشور اعلام کرد: تمرکز بر تقویت دانش بنیان ها و تشکل های اندیشه ورز لازمه  شکوفایی تولید در کشور است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا حسن پور روز دو شنبه در نشست اتاق بازرگانی استان البرز گفت: شناسایی ظرفیت ها و دستیبابی به دانش روز نقش تعیین کننده در رونق تولید و اقتصاد کشور دارد.

وی ادامه داد: تشکیل گروه های اندیشه ورز مهمترین نیاز تولید و صنعت در هر منطقه از کشور است تا بتوان چرخ صنعت را به خوبی فعال کرد.

مسوول بسیج اصناف، بازاریان و فعلان اقتصادی کشور گفت : در گام نخست باید به تولید محتوا در عرصه اقتصادی توجه داشت و ظرفیت های منطقه ای را شناخت .

وی با بیان اینکه تاکید رهبر انقلاب بر افزایش چند برابری شرکت های دانش بنیان در کشور است، افزود: بهره مندی از توانمندی های علمی و اجرایی جوانان مهمترین گام برای ارتقای سطح تولید و بهبود وضعیت صنایع است.

رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به آغاز برگزاری چهارمین رویداد مد و لباس در تهران و اهمیت حجاب اسلامی در کشور گفت : بر همین اساس طراحی پوشش ایرانی اسلامی را طی فراخوانی در کشورهای اسلامی به مسابقه گذاشتیم.

وی افزود: شرکت کنندگان از کشورهای ترکیه، عراق ، افعانستان، سوریه، لبنان و جمهوری آذربایجان دراین فراخوان ۱۰۰ طرح مختلف مانتو شیک و پوشیده برای بانوان ارائه دادند که به ۱۰ نفر از برترین جوایزی اهدا شد.

سرهنگ پاسدار محمد جان محمد لو مسوول تخصصی اقشار بسیج استان البرز در این نشست با بیان اینکه پیرامون سه موضوع جهاد امید آفرینی ، جهاد خدمت رسانی و جهاد تبیین از اهمیت بالایی برخوردار است ، گفت : امروز دشمن در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ، تفکر نوجوانان و جوانان ایرانی را نشانه رفته است.

وی ادامه داد: این اقدام دشمن سبب شده که گاهی نوجوانان و جوانان دچار اشتباه محاسباتی شوند و تصمیمی اتخاذ کنند که باب میل دشمن باشد و بر همین اساس دشمن جنگ ترکیبی به راه می اندازد.

وی تاکید کرد: در این شرایط راه مقابله با دشمن، جهاد امید آفرینی است که می توان به خوبی ورود کرد.

جان محمدلو گفت: هیات های اندیشه ورز باید نسبت به رفع شبهات و جنگ ترکیبی دشمن روشنگری کنند چرا که دشمن می خواهد مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

وی با اشاره به سفر بابرکت رییس جمهور به استان البرز گفت : در این سفر شاهد افتتاح پروژه های خوب از جمله دانشکده علوم پزشکی،آزاد راه شهید سلیمانی و طرح های دیگری بودیم .

مسوول تخصصی اقشار بسیج استان البرز با اشاره به شکل گیری کمیته خیرین استان البرز گفت : تاکنون در ۱۰۰ نقطه محروم البرز از ظرفیت اصناف در جهت کمک های مومنانه استفاده شده است .

وی با اشاره به حوادث فسلطین و غزه و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : در این زمینه با توجه به تاکید های رهبر معظم انقلاب باید برای نوجوانان و جوانان جهاد تبیین داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha