۹ هزار فعالیت تبلیغی هرمزگان ثبت «سامانه شمع» شد

بندرعباس ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: هشت هزار و ۹۱۳ فعالیت تبلیغی از این استان در سامانه شمع «سامانه جامع مبلغان» ثبت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین حقانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به اینکه سامانه شمع برای پاسخ دهی بهتر به مهم‌ترین نیازهای تبلیغی مبلغان راه‌اندازی شده است، افزود: در قالب این سامانه دوره‌های آموزشی با موضوع کودک، خانواده و فن بیان ویژه مبلغان برگزار شده است.

«شمع به‌عنوان تنها سامانه رسمی و دولتی است که در سازمان تبلیغات اسلامی، ساماندهی امور تبلیغی کشور را دنبال می‌کند. مخاطب این سامانه، هم مردم هستند و هم سخنرانان مذهبی که سخنرانان با ثبت‌نام در این سامانه و پس از تائید هویت تبلیغی شان می‌توانند اطلاعات و توانمندی‌های خود را برای دیگران به نمایش بگذارند. از طرف دیگر مسئولان فرهنگی و میزبانان مجالس مذهبی نیز می‌توانند به سادگی برای مجالس خود از این سخنرانان دعوت کنند.

سامانه شمع علاوه بر تسهیل‌گیری و کمک به جریان دعوت از سخنرانان مجالس مذهبی کشور، تحلیل و رصد عرصه‌های تبلیغی را نیز عهده‌دار است.»

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی به عنوان سازمان تولید فکر جدی در کشور شناخته می‌شود و هدف تشکیل آن در واقع متحد کردن همه ظرفیت‌ها در حوزه تبلیغ کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین با اشاره به فعالیت ۲۶۰ خانه عالم در استان اظهار کرد: ۱۲۴ روحانی مستقر و مابقی نیز روحانیان طرح هجرت در این خانه‌ها ساکن هستند.

حقانی با اشاره به اینکه ۳۰ خانه عالم در سطح هرمزگان در دست ساخت است، گفت: ۱۰ خانه عالم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha