جانشین فرمانده قدس سپاه: دانش و پیشرفت در سایه امنیت حاصل می‌شود

یزد - ایرنا - جانشین فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امنیت برقرار باشد علم و آموزش شکل گرفته و کشور توسعه می‌یابد در غیر این صورت جامعه دچار فروپاشی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح‌زاده پنجشنبه شب در یادواره سرداران و ۲۸۵ شهید ابرکوه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، امام جمعه ابرکوه ، فرماندار و جمعی از مردم، مسئولان وخانوادهای معظم شهدا در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جامعه‌ای رشد می کند که همه مراکز علمی آن تلاش کنند و نوجوانان دارای ایده را تحویل جامعه دهند.

وی با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س ) و گرامیداشت یاد خاطره شهیدان و امام شهیدان گفت: جوانان ونوجوانان را باید با مرام و خصوصیات بارز شهدا که ترویج فرهنگ اسلام بودند آشنا سازیم .

سردار فلاح زاده با بیان اینکه شهید جامعه را نورانی و اسلام را ترویج می‌کند، تصریح کرد: بسیاری از شهیدان دوران دفاع مقدس اگر بودند، امروز مهمترین مسئولیت های کشوری را داشتند همچون شهید باقری که اگر بود ، می توانست در کشور اثرگذار باشد، اما در جامعه بسیاری از شهیدان گمنام هستند.

جانشین فرمانده قدس سپاه: دانش و پیشرفت در سایه امنیت حاصل می‌شود

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: اردوگاه حق و باطل از زمان پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) شروع شده که تاکنون ادامه دارد و امروز در غزه دیده می‌شود.

سردار فلاح زاده همچنین در خصوص کشتار بی رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه افزود: ما با برادران غزه مشترکات زیادی داریم و باید با هدف مشترک در برابر اسرائیل غاصب و زیاد خواهان در کنار آنها بایستیم.

وی بابیان اینکه اسرائیل با تمام امکانات اطلاعاتی شکست بزرگی خورده است، ادامه داد: بعد از جنگ غزه اسرائیل و آمریکا و حتی مقاومت متفاوت از جنگ غزه خواهند بود، زیرا اسرائیلی ها می‌گفتند غزه را فتح می کنیم و جشن پیروی می گیریم اما بعد از ۳۷ روز؛ شکست خوردند و دراین زمینه ۲ هزار کشته دادند و ۵۰۰ تانک تاکتیکی نظامی آنها منهدم شد.

فلاح زاده یادآور شد: کار برای خدا شکست ندارد ، جوانان امروز مقاومت برای خدا با اسراییل غاصب مبارزه می کنند و دست آخر پیروزی از آن آنان است .

اجرای سرود بچه های انقلاب ، مدیحه سرایی یکی از مداحان اهل بیت (ع) در سوگ شهادت حضرت فاطمه (س) و شهدای گرانقدر ، تشیع جنازه یکی از شهدای گمنام از دیگر بخش‌های یادواره شهدای ابرکوه، بود.

شهرستان ابرکوه ۲۸۵ شهید، بیش از ۶۷۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است. مرکز شهرستان ۶۰ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha