۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85320472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پزشکان بدون مرز: «اسرائیل» بیمارستان‌های غزه را بمباران می‌کند
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان ها و آمبولانس ها در غزه

تهران – ایرنا – سخنگوی سازمان پزشکان بدون مرز تأکید کرد بیمارستان العوده، از هفتم اکتبر گذشته تاکنون در معرض بمباران و حمله مستقیم نیروهای اشغالگر صهیونیست قرار دارد و اشغالگران، زخمی ها و بیماران را در بیمارستان ها ترور می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره مباشر، سخنگوی سازمان پزشکان بدون مرز تأکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی، فلسطینی ها را به طور دسته جمعی مجازات می کند.

در همین رابطه، مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه تأکید کرد ده ها زخمی بمباران های اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به مرکز پزشکی جبالیا در شمال نوار غزه منتقل شده اند.

منیر البرش با اشاره به ادامه بمباران مراکز درمانی توسط رژیم صهیونیستی تأکید کرد: امروز پیکرهای مطهر هفت شهید و ۲۰ زخمی بمباران اطراف مرکز پزشکی جبالیا به این مرکز منتقل شدند.

شبکه خبری الجزیره مباشر همچنین گزارش داد چند تن از زخمی های ناشی از حمله به منزل خاندان ابوریاش در اردوگاه الشابوره در مرکز رفح نیز به بیمارستان منتقل شده اند.

این شبکه همچنین تأکید کرد پیکرهای شماری از شهدا و زخمی های بمباران رفح توسط رژیم صهیونیستی به بیمارستان ابویوسف النجار منتقل شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha