بیش از چهار هزار علایم ایمنی در جاده‌های بروجرد نصب شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای بروجرد گفت: چهار هزار و ۶۵۰ عدد علایم ایمنی و هشدار دهنده در راستای ارتقای ایمنی و کاهش میزان تصادفات در جاده‌های شهرستان نصب شده است.

محمد ایرانشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اقدامات شامل نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده شامل فلش بتتی، نصب استوانه و بشکه ایمنی، گل میخ، نصب شبرنگ گاردریل، نصب سرعت‌کاه پلاستیکی، علائم ایمنی و هشداری و همچنین تعمیر و مرمت گاردریل بوده است.
وی افزود: همچنین امسال روکش آسفالت جاده‌های اصلی به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال و روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول ۲۵ با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال صورت گرفته است.

ایرانشاهی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات جاده ای بیان کرد: از دیگر اقدامات راهداری در راستای ارتقای ایمنی جاده ها در سال جاری سرویس و نگهداری روشنایی جاده های ارتباطی به طول ۲۸ کیلومتر، خط کشی راه‌های اصلی و فرعی ۲۷۰ کیلومتر و نصب نیوجرسی به طول سه کیلومتر انجام شده است.
رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای بروجرد ادامه داد: ترانشه برداری و حذف نقاط حادثه خیز در چهار نقطه در ۸۰ هزار متر مکعب لکه گیری با آسفالت گرم‌ به میزان ۲ هزار تن در جاده های اصلی، فرعی و روستایی انجام شده است.
وی یادآور شد: امسال سه دستگاه برج نوری در نقاط حادثه خیز، تنقیه و لایروبی آبروها به تعداد ۱۰ دستگاه، احداث دیوار حایل روستایی به طول ۸۰متر و بهسازی و پاکسازی حریم راه به طول ۲۵۰ کیلومتر انجام شده است.
رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: در سال جاری برخورد قانونی با متجاوزین حریم راه‌ها ۹۶ فقره انجام شده است.
طول راه‌های ارتباطی بروجرد ۶۲۷ کیلومتر است، از این میزان ۴۷۰ کیلومتر شامل راه روستایی محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha