۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85320882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی ۱۰۷ تیم فوتبال و فوتسال در اردبیل

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبر: 85320882
ساماندهی ۱۰۷ تیم فوتبال و فوتسال در اردبیل

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات فوتبال اردبیل از ساماندهی ۱۰۷ تیم فوتبال و فوتسال مختلف خبر داد و گفت: حضور ۴۷ داور از در رده کشوری بیانگر ظرفیت‌ها و روند رو به رشد فوتبال در این استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صمد نوتاش روز چهارشنبه در مجمع سالانه هیات فوتبال اردبیل که در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده و با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: اردبیل با وجود اینکه یک شهر فوتبالی است اما فوتبال آن پایدار نبوده است به طوری که گاهی تیم‌های اردبیل تا مرز لیگ برتر رفته‌اند ولی با شکست در یک مسابقه، دوباره وارد سیر نزولی شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر تیم‌های خوبی در استان حضور دارند، اضافه کرد: به تازگی بخش خصوصی و شهرداری اردبیل وارد عرصه تیم‌داری در این رشته پرطرفدار شدند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و به رده‌های بالاتر برسیم.

رئیس هیات فوتبال اردبیل با اشاره به اهتمام و پیگیری استاندار نسبت به وضعیت فوتبال استان گفت: ابراز رضایت‌ قشر جوان، خانواده‌ها و افکار عمومی نسبت به وضعیت فوتبال اردبیل افتخار و دستاوردی برای روسای هیات فوتبال شهرستان‌ها، باشگاه‌ها و مربیان و همه دست‌اندرکاران فوتبال استان است.

نوتاش در ادامه با تشریح فعالیت‌های هیات فوتبال اردبیل افزود: در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ در باشگاه‌های استان ۶۰ تیم در فوتبال و ۴۷ تیم در فوتسال سازماندهی و در همه رده‌های فوتبال و فوتسال مسابقات برگزار شد.

وی ادامه داد: هم در فوتبال و هم در فوتسال برای ۱۰۷ تیم برنامه مسابقات طراحی شد و در مجموع ۳۵۶ بازی رسمی با حضور دست‌اندرکاران، نیروی انتظامی، داوران و ناظران رسمی به صورت کاملا استاندارد برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال اردبیل همچنین گفت: مسابقات قهرمانی پیشکسوتان استان با حضور ۱۳ تیم برگزار شد و بازی فینال این مسابقات روز جمعه این هفته (۲۴ آذر) برگزار خواهد شد و برای فصل ۱۴۰۳ هم برنامه‌ریزی شده است.

نوتاش با بیان اینکه در حوزه هدف‌گذاری و بودجه‌بندی عملیاتی هیات فوتبال استان برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در این چهارچوب ۱۲ مرکز هزینه برای کل مسابقات و برنامه‌ها طراحی شده است و با بودجه بندی عملیاتی در فصل جدید پنج میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال برای برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده هیات فوتبال نیاز است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر درآمدهای پیش‌بینی شده برای ۱۳ برنامه است و امیدواریم چهار میلیارد ریال از محل برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان ، داوران و ورودیه مسابقات در استان درآمدزایی شود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل دریافت کمک ۲ میلیارد ریالی از فدارسیون فوتبال و یک میلیارد ریالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان را از دیگر محل‌های پیش‌بینی شده برای تامین منابع مورد نیاز هیات فوتبال استان ذکر کرد و افزود: هیات فوتبال استان اردبیل برای تحقق برنامه‌های خود سه میلیارد ریال کسری دارد.

نوتاش یادآورشد: پارسال در چهارچوب مسابقات جام رمضان و سایر بازی‌های دوستانه و تورنمنت‌ها سه هزار مسابقه رسمی فوتبال با کمک هیات‌های فوتبال شهرستان‌های تابعه در استان به‌صورت رسمی برگزار شده است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر ۴۷ نفر از داور از استان در مسابقات کشوری حضور دارند، حضور داوران ما در مسابقات کشوری و استانی و سایر فعالیت‌ها بیانگر بهبود وضعیت فوتبال استان است و تلاش می‌کنیم با کمک هیات فوتبال شهرستان‌ها و باشگاه‌ها به سطح بالاتری برسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha