۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85321234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بوشهر میزبان مسابقات جودو انتخابی تیم ملی بزرگسالان  شد

بوشهر- ایرنا- سرپرست هیات جودو استان بوشهر گفت: با میزبانی این استان، مسابقات جودو قهرمانی انتخابی تیم ملی بزرگسالان روزهای ۳۰ آذر تا ۲ دی‌ماه در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد "عالیشهر" بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا " محمد بلوطی " روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه ها در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز بوشهر اظهار کرد: ۵۰۰ ورزشکار و کادر اجرایی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد : این رویداد ملی در رشته جودو برای نخستین بار در رده بزرگسالان در هفت وزن برگزار می‌شود.

سرپرست هیات جودو استان بوشهر افزود: به ۳۱ استان کشور اجازه داده شده که در ۲ وزن از این هفت وزن، ۲ نفر شرکت کننده معرفی کنند و در پنج وزن دیگر فقط یک نفر مجوز ورود به مسابقات دارد.

بلوطی ادامه داد: با برگزاری این رقابت‌ها شرایط حضور ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی و انتخاب برای مسابقات آسیایی و جهانی فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۲۰۰ جودوکار سازمان یافته در استان بوشهر بیان کرد: از این شمار ۵۰ ورزشکار در رده های سنی نوجوانان تا بزرگسالان در رده قهرمانی فعالیت می کنند.

سرپرست هیات جودو استان بوشهر گفت: در برنامه ریزی جدید فدراسیون جهانی جودو، یک نشان تیمی به رشته جودو المپیک اضافه شد تا جمع نشان های این رشته به ۱۵ عدد بالغ شود.

وی ادامه داد: پس از رفع تعلیق فدراسیون جودو این رشته فعالیت های خود را در زمینه قهرمانی در رویدادهای بین المللی آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha