تکلیف تیم‌های منطقه شرق مشخص شد؛ موفقیت نمایندگان کره‌جنوبی و حذف قهرمان

تهران- ایرنا- پرونده مسابقات مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان در منطقه شرق آسیا با برگزاری چهار دیدار بسته شد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان در منطقه شرق آسیا، چهار دیدار برگزار شد.

از گروه G این مسابقات امروز ۲ دیدار به صورت هم‌زمان برگزار شد که در آن‌ها کایا ایلویلو فیلیپین در خانه با نتیجه ۳ بر یک مغلوب اینچئون یونایتد کره‌جنوبی شد. گل‌های تیم میهمان را در این دیدار پارک سئونگ هو، چوی وو جین و کیم دو هیوک به ثمر رساندند. تک گل نماینده فیلیپین را روتا به ثمر رساند.

تکلیف تیم‌های منطقه شرق مشخص شد؛ موفقیت نمایندگان کره‌جنوبی و حذف قهرمان

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر شاندونگ لیونگ چین را مغلوب کند. خوزه البر، آنتونی لوپز و یان سانتوس گل‌های تیم میزبان را به‌ثمر رساندند.

با این نتایج تیم فوتبال شاندونگ لیونگ با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر به عنوان صدرنشین به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و اینچئون یونایتد نیز به عنوان یکی از ۳ تیم برتر دوم گروه‌های مختلف، جواز صعود به مرحله حذفی را کسب کرد. تیم‌ یوکوهاما مارینوس به دلیل نتیجه ضعیف‌تر در بازی رو در رو مقابل اینچئون یونایتد با ۱۲ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و حذف شد.

از گروه F این مسابقات، چونبوک موتورز کره‌جنوبی در دیداری حساس میزبان بانکوک یونایتد تایلند بود که در نهایت ۳ بر ۲ پیروز شد. مون سئون مین و لی دونگ جون( ۲ مرتبه) گل‌های نماینده کره‌جنوبی را زدند و در مقابل جارونونکران و رونگارث پومچانتئوگ گلزنان تیم بانکوک یونایتد بودند.

تکلیف تیم‌های منطقه شرق مشخص شد؛ موفقیت نمایندگان کره‌جنوبی و حذف قهرمان

در دیگر دیدار این گروه،‌ لیون سیتی سیلورز سنگاپور میزبان کیتچی هنگ‌کنگ بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.

با این نتایج بانکوک یونایتد با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و صعود کرد و چونبوک موتورز نیز با ۱۲ امتیاز در رتبه دوم ایستاد و به عنوان یکی از ۳ تیم برتر دوم گروه‌های مختلف راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. تیم‌های لیون سیتی سیلورز با ۶ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و کیتچی نیز با چهار امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

با اتمام بازی‌های امروز تیم‌های صعودکننده در منطقه شرق نیز مشخص شدند.

با این نتایج تیم‌های بانکوک یونایتد تایلند، شاندونگ لیونگ چین، ونتفورت کوفو ژاپن، کاوازاکی فرونتال ژاپن و پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند و تیم‌های چونبوک موتورز، اینچئون یونایتد و اولسان هیوندای، همگی از کره‌جنوبی به عنوان تیم‌های برتر رتبه دوم گره‌ها جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کردند.

اوراوا ردز ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی بود نیز نتوانست راهی مرحله حذفی شود چراکه تنها هفت امتیاز در مرحله گروهی کسب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha