فرماندار اسلامشهر: نظارت مستمر بر نحوه توزیع اقلام اساسی انجام می شود

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر گفت: بانظارت مستمر دستگاههای مسئول بر نحوه توزیع اقلام اساسی با نرخ مصوب دولتی در محلات به گلایه مردم از نوع فعالیت برخی فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای رسیدگی می شود.  

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی چهارشنبه‌ در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با بیان اینکه هدف از توزیع اقلام مختلف با نرخ مصوب دولتی به تعادل رساندن بازار و حمایت از اقشار آسیب پذیر است، اظهار داشت: تمرکز بر توزیع این اقلام در محلات کم برخوردار هر سه بخش شهرستان، نصب بنر و اطلاع رسانی در خصوص واحدهای متصدی توزیع و همچنین نظارت بر کار مباشرین جهت فروش کامل این اقلام با نرخ مصوب باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای مختلف تولید و کشتار گوشت قرمز و مرغ در شهرستان گفت: هماهنگی لازم با این واحدها صورت گیرد تا جهت تامین و رفع بخشی از نیاز بازار شهرستان از تولیدات آنها در نقاط مختلف عرضه شود.

فرماندار اسلامشهر به اهمیت فعالیت گشت های مشترک نظارت بر بازار و ضرورت اطلاع رسانی اقدامات و برخوردهای صورت گرفته با واحدهای صنفی متخلف تاکید کرد و بیان داشت: قیمت، کیفیت اجناس و تاریخ مصرف کالاهایی که در فروشگاهها عرضه می شود باید بطور مستمر توسط نهادهای ذیربط مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.

حبیبی گرانی نامتعارف و بعضاً غیرقانونی برخی خدمات را تخلف خواند و اظهار داشت: اتاق اصناف از طریق اتحادیه های مربوطه نسبت به جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت خارج از مصوبات رسته های مربوطه اقدام کند.

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد جواز کسب توسط اتحادیه ها تاکید کرد وگفت: ارائه پیشنهادات اتاق اصناف برای تصمیم گیری درخصوص امکان و نحوه برگزاری نمایشگاه بهاره و پیگیری تعاون روستایی برای تامین میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی اقدامی مناسب برای خدمت رسانی به مردم علل خصوص قشر ضعیف جامعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha