کشتی آزاد قهرمانی کشور؛ سرنوشت قهرمانان زیر سایه شهرآورد

تهران- ایرنا- روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور با دیدارهای مقدماتی سه وزن دوم و دیدارهای رده‌بندی و نهایی سه وزن اول در روز برگزاری شهرآورد ۱۰۲ پایتخت پیگیری می‌شود.

به گزارش صبح پنجشنبه ایرنا، مسابقات سه وزن اول (۵۷ ، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم ) دیروز با معرفی نفرات فینالیست این اوزان پیگیری شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک و احمد محمدنژاد جوان، در وزن ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم‌زاده و علی خرمدل و در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز محمد حسین محمدیان و امیرعلی آذرپیرا به دیدار نهایی راه یافتند. دیدارهای رده‌بندی و فینال ظهر امروز برگزار خواهد شد تا قهرمانان این سه وزن معرفی شوند.

در روز دوم رقابت اوزان ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار می شود. حضور امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۴، علی سوادکوهی، علیرضا کریمی، سجاد غلامی و مبین عظیمی در وزن ۸۶ و امیررضا معصومی و مصطفی طغانی و سایر مدعیان وزن ۱۲۵ کیلوگرم احتمال یک رقابت جذاب را در روز دوم مسابقات پررنگ کرده است.

از صبح امروز گیت‌های ورودی سالن به مانند روز گذشته شلوغ بود و تماشاگران به دنبال ورود به سالن سید رسول حسینی بودند. البته هوای سرد و بارانی شهر ساری موجب شده است که تماشاگران کمتری نسبت به دیروز در اطراف سالن دیده شوند.

همچنین روز دوم مسابقات کشتی آزاد و حضور شمار زیادی از تماشاگران در سالن به احتمال زیاد تحت تاثیر شهرآورد بزرگ تهران قرار خواهد گرفت. دیدار سنتی تیم‌های پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز برگزار می‌شود.

دیروز با وجود قیمت بالای بلیت رقابت‌ها (۱۰۰ هزار تومان) استقبال بسیار خوبی از پیکارها شد و سالن کشتی در ساعات پایان روز کاملا پر بود. تعطیلات مدارس روز پنجشنبه موجب شده است تا شمار دانش‌آموزان و نوجوانان در سالن بیش از روز گذشته باشد.

برخی از مسئولان مسابقات دلیل افزایش قیمت بلیت‌ این دوره از رقابت‌ها را کنترل تماشاگران می‌دانستند زیرا سالن سیدرسول حسینی ساری ظرفیت بیش از سه هزار تماشاگر را ندارد و این برای استان کشتی‌دوست مازندران بسیار اندک است.

محسن کاوه و غلامرضا محمدی، به ترتیب سرمربی تیم‌ کشتی آزاد بزرگسالان و جوانان پیش از آغاز رقابت‌ها در میز و جایگاه کمیته فنی حضور یافتند تا نظاره‌گر عملکرد آزادکاران باشند.

روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد با مسابقه مهران عسگری جوان از استان مرکزی و محمدرضا عسگرپور از استان فارس در وزن ۷۴ کیلوگرم آغاز شد.

شکست فیروزپور

محمدصادق فیروزپور یکی از مدعیان وزن ۷۴ کیلوگرم که عنوان قهرمانی امیدهای جهان را کارنامه دارد  برابر امیرحسین حسینی از تهران با ضربه فنی شکست خورد تا نخستین شگفتی روز دوم در این وزن رقم بخورد.

روز گذشته نیز ملی‌پوشانی مانند مجتبی گلیج، ابراهیم خواری و میلاد والی‌زاده با شکست برابر رقیبان خود از دور مسابقات حذف شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha