۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85322268
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان بر مهارت آموزی کیفی برای جوانان تاکید کرد 

همدان- ایرنا- استاندار همدان مهارت آموزی تخصصی در حوزه صنعت و تولید را مهم دانست و گفت: جوانان با فراگیری آموزش‌های مهارتی می‌توانند آینده درخشان را رقم بزنند منتهی دوره‌های آموزشی باید با کیفیت و در سطح مطلوب ارایه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان همدان تبیین فرهنگ کار درست و با دقت در مهارت‌های آموزشی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: پایه اصلی مهارت‌ها آموزش و پرورش است و انتظار داریم در برنامه‌ها مشارکت لازم را به خصوص در حوزه اوقات فراغت داشته باشد.

وی با بیان اینکه اشتغال جوانان مهمترین مقوله در کشور است و دولت سیزدهم نیز توجه جدی به این حوزه دارد افزود: دولت سیزدهم در راستای حل دغدغه‌های اشتغال و تولید به دنبال افزایش توان بخش خصوصی و تعاونی‌های سرمایه گذاری است.

استاندار همدان اضافه کرد: امروزه دغدغه اشتغال با سرمایه گذاری حل می‌شود و اینکه انتظار داشته باشیم دولت مجوز جذب نیرو را در دستگاه‌های اجرایی صادر کند و عده‌ای پذیرفته نشوند و دلخوری‌ها ایجاد شود، فایده‌ای ندارد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: نگاه و سیاست نظام و دولت در این است که واگذاری و تصدی گری را کاهش بدهد و در مقابل، افزایش بخش خصوصی و تعاونی‌ها را فراهم کند تا امور جامعه به دست مردم انجام شود و دولت در مباحث تامین امنیت، روابط خارجی و سایر وظایف حاکمیت خود ورود کند.

استاندار همدان ادامه داد: حجیم شدن ساختار و بدنه دولت که از قبل بوده، مشکل ساز شده و می‌طلبد با تقویت و بسترسازی بخش خصوصی، شرایط اشتغالزایی را به سمت آن‌ها سوق داد.

استاندار همدان بر مهارت آموزی کیفی برای جوانان تاکید کرد 

قاسمی فرزاد خواستار برنامه ریزی مناسب در اجرای طرح‌های مختلف در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان شد و افزود: کاروان راهیان نور و راهیان پیشرفت باید با کیفیت و مشارکت حداکثری برگزار شود و دستگاه‌هایی اجرایی عضو سازمان مردم نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

وی بهانه جویی در کمبود اعتبارات مالی در اجرای طرح‌های حوزه جوانان را غیرقابل قبول دانست و بیان کرد: مدیران ناتوان که منجر به نارضایتی جامعه می‌شوند، باید کنار گذاشته شوند.

استاندار همدان با تاکید به حس مسوولیت پذیری کارکنان ادارات دولتی گفت: عدم انجام امور کاری مردم بیشترین درصد نارضایتی‌ها را اختصاص داده و نباید از این کم کاری‌ها به راحتی عبور کرد.

وی تلاش مدیران اجرایی در اشتغالزایی، ازدواج جوانان و سایر بسترهای لازم برای قشر جوان را خواستار شد و افزود: تقویت خوداتکایی، ابتکار و نوآوری در نسل جوانان ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha