۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 5515
کد خبر: 85322328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پردیس تئاتر تهران میزبان بازبینی‌های بخش استانی تئاتر فجر شد

تهران - ایرنا - پردیس تئاتر تهران به مدت پنج روز میزبان بازبینی‌های بخش استانی چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر شد.

به گزارش ایرنا، امین اشرفی رییس پردیس تئاتر تهران و مدیر خانه نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: این مجموعه از روز ۲۲ آذر به مدت پنج روز میزبان بازبینی‌های بخش استانی تئاتر فجر خواهد بود؛ بر همین اساس و با حضور اعضای هیئت انتخاب، سالن‌های استاد رشیدی، استاد مشایخی، استاد نصیریان و پلاتو یک از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ محل اجرای هنرمندان و بازبینی‌ها انتخاب شده است.

وی ادامه داد: مهرداد کوروش‌نیا، توحید معصومی و محمدمهدی خاتمی به عنوان داوران این بخش از چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای بازبینی و تماشای اجراهای استانی نقاط مختلف کشور، در این مجموعه حضور دارند.

شرفی با بیان اینکه این روزها و همزمان با آغاز فعالیت‌های جشنواره تئاتر فجر همه سالن‌های پردیس تئاتر تهران میزبان رفت و آمدها و فعالیت‌های متنوعی است، افزود: ضبط و پخش یک برنامه تلویزیونی ویژه کودک و نوجوان و همچنین ضبط یک برنامه تلویزیونی برای شبکه یک از دیگر فعالیت‌هایی است که در این مجموعه در حال انجام است.

وی افزود: این در حالی است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی شده است تا خللی در تمرین گروه‌های نمایشی و کلاس‌های آموزشی تئاتر که از قبل در این مجموعه مشغول تمرین هستند، ایجاد نشود.

همچنین سالن سینما پردیس تئاتر تهران با اکران فیلم‌ هتل در ساعت اکران ۱۸ و ۲۲، فیلم گیجگاه در ساعت ۲۰ و انیمیشن بچه زرنگ در ساعت ۱۶ میزبان مخاطبان و شهروندان علاقه‌مند به هنر سینماست.

پردیس تئاتر تهران با در اختیار داشتن پنج بلک باکس استاد رشیدی، استاد مشایخی، استاد نصیریان، استاد کشاورز و استاد محمد، یک سالن اصلی با ظرفیت حدود ۹۰۰ نفر، دو پلاتو و یک سالن سینما، میزبان هنرمندان کشور و فعالیت‌های مرتبط با هنرهای نمایشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha