۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85322336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارندگی ها کیفیت هوای قزوین را قابل قبول کرد

۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبر: 85322336
بارندگی ها کیفیت هوای قزوین را قابل قبول کرد

قزوین - ایرنا - معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست قزوین گفت: بارندگی های آخر هفته خوشبختانه توانست وضعیت آلایندگی های منطقه را بهبود ببخشد و در حال حاضر نیز کیفیت هوای شهرستان قزوین نیز قابل قبول است.

سعید میرزاحسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: شاخص آلودگی هوای شهرستان های قزوین با عدد ۹۵ به حالت مناسبی بازگشته است.

وی ادامه داد: داده های ایستگاه سنجش کیفیت هوای استان به صورت لحظه ای و به صورت شبانه روزی مورد رصد قرار می گیرد و در حال حاضر نیز براساس بررسی های صورت گرفته کیفیت هوای قزوین و الوند و آبیک به ترتیب ۹۴ ، ۱۱۵ و ۱۴۳ اعلام شده که هوای شهرستان های الوند و آبیک همچنان برای گروه های حساس ناسالم است.

وی، علت آلودگی هوا را پایداری و وارونگی وضعیت جوی هوا اعلام کرد و یادآور شد: امیدواریم با تداوم بارندگی ها شاخص آلودگی هوا در همه شهرستان های استان به حد قابل قبولی برسد.

به گزارش ایرنا، شاخص آلودگی هوا عبارت از وضعیت صفر تا ۵۰ خوب و هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۰ تا ۲۰۰ ناسالم برای تمامی گروه ها، ۲۰۰ تا ۳۰۰ خیلی ناسالم و بیش از ۳۰۰ خطرناک و بحرانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha