خوانما گوئررو :سعی کردیم مقابل سپاهان جمع بازی کنیم ولی موفق نشدیم

اصفهان-ایرنا- مربی تیم «فولاد خوزستان» گفت: امروز سعی کردیم مقابل سپاهان جمع بازی کنیم تا کار را برای سپاهان سخت کنیم ولی در این طرح موفق نبودیم و پس از اخراج «علی شجاعی» کارمان مقابل سپاهان سخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خوانما گوئررو مربی تیم «فولاد خوزستان» که به دلیل محرومیت ایگناسیو مارتینز بجای وی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های «سپاهان اصفهان» و «فولاد خوزستان» در چارچوب دیدار مُعوقه هفته پنجم لیگ برتر شرکت کرد در جمع خبرنگاران ورزشی اصفهان افزود: پس از اخراج «علی شجاعی» کار تیم «فولاد خوزستان» مقابل سپاهان سخت شد.

وی ادامه داد: جا دارد به تیم سپاهان برای این بازی خوب تبریک بگویم، ما گل اول را زود دریافت کردیم و پس از آن به فاصله اندکی گل دوم را نیز خوردیم که این باعث شد روی تیم ما فشار زیادی وارد شود.

وی تصریح کرد:پس از آن‌که بازیکنان ما خودشان را پیدا کردند توانستیم یک گل بزنیم و قبل از پایان نیمه هم می‌توانستیم گل مساوی را وارد دروازه سپاهان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از اخراج شجاعی در نیمه دوم کارمان سخت شد و باید توجه داشت که در فوتبال همه خطاها مهم هستند ولی ما سعی کردیم امروز جمع بازی کنیم تا کار را برای حریف سخت کنیم اما در این طرح موفق نبودیم.

به گزارش ایرنا،تیم فوتبال «فولاد مبارکه سپاهان» با ارایه یک بازی برتر در چارچوب دیدار مُعوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک «فولاد خوزستان» را شکست داد.

فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و کاوه رضایی برای سپاهان گلزنی کردند و عادل ارغند تک گل فولاد را به ثمر رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha