سهیل مهدی: امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها VAR داشته باشیم/ اعتراض طبیعت دربی است

تهران- ایرنا- رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: امیدوارم VAR به همه ورزشگاه‌های ما بیاید تا شرایط بازی‌ها بهتر شود.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، سهیل مهدی در پایان دربی پایتخت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، اظهار داشت: نمی‌توانم در خصوص مسائل فنی و داوری صحبت کنم اما در مورد نحوه برگزاری، بازی به خوبی انجام شد.

وی افزود: بودن VAR هم موجب شد تا تماشاگران و اعضای دو تیم آرامش بیشتری داشته باشند! قبول دارم اطراف داور زمانیکه برای بازبینی فیلم حرکت می‌کرد، شلوغ بود. باید فضاها را ببندیم تا داور راحت‌تر کارش را ادامه دهد.

مهدی در خصوص اعتراض مداوم نیمکت استقلال به داور نیز اضافه کرد: این مساله طبیعت دربی است. تقابل دو تیم همیشه حساس است و تیمی که می‌خواهد نتیجه را جبران کند، اکثرا معترض است. در نهایت امیدوارم در همه بازی‌ها VAR داشته باشیم.

وی در مورد اعتراض باشگاه‌های سپاهان و تراکتور که چرا برای آنان امکان استفاده از VAR وجود ندارد، گفت: ما هم امیدواریم همه ورزشگاه این سیستم را داشته باشند و اقدامات لازم را هم انجام داده‌ایم. علاوه بر تجهیزات، به‌زودی تعداد دیگری از داوران برای آموزش اعزام می‌شوند. ضمن اینکه مراحل تست و تایید نهایی برعهده فیفا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha