یزدانی: از دیروز فقط فیلم حاشیه و درگیری من را گذاشتند

ساری - ایرنا - دارنده ۲ مدال نقره پیکارهای جهانی بعد از کسب مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: از دیروز فقط فیلم حاشیه و درگیری من را گذاشتند. امیدوارم که حقم را بگیرم.

به گزارش ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از روز چهارشنبه در شهر ساری آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌رسد.

امیرمحمد یزدانی که ۲نشان نقره جهان را بدست آورده به تازگی از وزن ۷۰ به ۷۴ کیلوگرم تغییر وزن داد. او روز گذشته با نتیجه ۴ بر یک مقابل عادل پناهی در وزن ۷۴ کیلوگرم شکست خورد. پس از این شکست این دیدار با جنجال یزدانی ادامه داشت و او مقابل کادر فنی و تیم داوری قرار گرفت و اعتراض خود را با توضیحات تند ادامه داد.

پناهی در این دیدار حین و بعد از پیروزی توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت. اعتراض یزدانی تا سالن گرم ادامه داشت و او با صدای بلند به سالن گرم رفت که فردین معصومی و جمعی از مربیان به دنبال آرام کردن او بودند. بعد این اعتراضات یزدانی شروع به گریه کردن کرد که با واکنش و دل‌داری سایر مربیان و کشتی گیران همراه شد.

یزدانی امروز در مبارزه رده‌بندی حسین محمدآقایی از البرز را با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر شکست داد و سوم شد.

او بعد از کسب مدال برنز اظهار کرد: من فکر می‌کنم روز گذشته اشتباه داوری رخ داد و کسی نیامد ویدئوی آن کشتی را بگذارند و آنالیز کنند و فقط فیلم حاشیه و درگیری را گذاشتند و باید نشان دهند که چه اتفاقی افتاده است.

یزدانی خاطر نشان کرد: من کنار تشک حریف را خاک کردم و یک امتیاز به او دادند. با این وجود امروز به عشق هواداران آمدم کشتی گرفتم. امیدوارم که بتوانم حقم را بگیرم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha