۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۸
کد خبر: 85323272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوارکاران برتر استان یزد در پرش از موانع معرفی شدند

یزد- ایرنا- دوازدهمین رویداد پرش با اسب قهرمانی استان یزد روز جمعه با حضور ۴۸ سوارکار در پنج رده در مجتمع سوارکاری صفائیه برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، در پایان این رویداد در رده نوجوانان، صدرا حاجی باقر پور با اسب اسپریت از باشگاه سوارکاری شبدیز، امیر حسین رحیمیان با اسب کاترین از باشگاه سوارکاری صفاییه و عسل حسین آبادی با اسب کونتس از باشگاه سوارکاری شبدیز به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.

همچنین کاوه حدادزاده با اسب هیرو از باشگاه سوارکاری شبدیز، امیرحسین رحیمیان با کاترین از باشگاه سوارکاری صفاییه و حمیدرضا نبی میبدی با هلنا از باشگاه سوارکاری صفاییه، سه جایگاه برتر رده اسب زاییچه ایران را کسب کردند.

در رده بزرگسالان هم امیرمحمد دهقان دهنوی با اسب بارورا از باشگاه سوارکاری بیک اول شد، محسن صفارزاده با یوزی از باشگاه سوارکاری پرتوسبز به رتبه دوم رسید و حمیدرضا نبی میبدی با کاملیا از باشگاه سوارکاری صفاییه مقام سوم را از آن خود کرد.

همچنین در رده‌های تشویقی و مبتدی، ۱۱ سوارکار موفق به پیمودن مسیر مسابقه بدون خطا شدند.

بر اساس این گزارش تا پایان سال جاری چهار رویداد پرش با اسب دیگر در استان یزد برگزار می‌شود.

در استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در تمامی شهرستان‌ها هیات سوارکاری فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha