۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85324042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی جهادی دندانپزشکی در جزیره خارگ برگزار شد

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85324042
اردوی جهادی دندانپزشکی در جزیره خارگ برگزار شد

بوشهر- ایرنا- سرپرست مدیریت عملیات عمومی جزیره خارگ گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران و شرکت ملی نفت با هدف زمینه‌سازی برای اثرگذاری بیشتر خدمات تخصصی پزشکی در جامعه بومی اردوی جهادی دندانپزشکی در این جزیره برگزار کردند.

به گزارش ایرنا" حسین احمدی " روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این اردوی جهادی دندانپزشکی ۱۱ دندانپزشک و ۱۰ دستیار حضور دارند..

وی با بیان اینکه این تیم تا ۲۶ آذرماه در جزیره خارک مستقر است افزود: این تیم مجرب با ۱۰ یونیت دندانپزشکی حضور دارد به ۵۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی نیز آموزش مراقبت‌های دندانپزشکی ارایه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز گفت: با توجه به اینکه هزینه‌های درمانی، پزشکی و دندانپزشکی برای برخی اقشار سنگین است و بسیاری از افراد محروم و نیازمند توانایی مالی برای درمان بیماری را ندارند از این رو با تاکید مهندس اوجی، وزیر نفت و موافقت مهندس خجسته مهر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، هماهنگی اعزام گروه جهادی دندانپزشکی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

" عباس غریبی " افزود: پایانه‌های نفتی ایران به عنوان شرکتی فنی، عملیاتی و حرفه‌ای با وجود وظایف ذاتی خود در زمینه دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی، به محیط پیرامون خود به‌ عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی همواره توجه داشته است.

وی اظهار داشت: خدمت به مردم و یاری رساندن به آنها از وظایفی است که بسیاری از ما خواهان انجام آن هستیم.

غریبی یادآور شد: حضور پزشکان جهادگر در حوزه سلامت و فعالیت جهادی در مناطق کم برخوردار، اقدامی خداپسندانه و بیانگر عشق به هم‌ نوع است که جای قدردانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha