رییس کل دادگستری خراسان رضوی: دانش بنیانهای ایرانی کرامت انسانی را در نظر می‌گیرند

مشهد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تفاوت شرکتهای دانش بنیان ایرانی با موارد خارجی در رعایت کرامت انسانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پارک علم و فناوری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، ضمن حضور در چند شرکت دانش بنیان با هدف رسیدگی به مشکلات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این پارک افزود: در علم نیاز به صبوری وجود دارد ولی حاصل آن قدرت است.

وی ادامه داد: زمانی می‌توانیم با تحریم‌ها مقابله کنیم که توان لازم برای این قدرت را به دست آوردیم و این توان را علم و دانش به وجود می آورد و به همین منظور به لحاظ حقوقی و در سطح اختیارات، از شرکتهای دانش بنیان حمایت می شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تاثیر گذار بودن شرکتهای دانش‌بنیان‌ برای همه ثابت شده است و ما هم بر این اعتقادیم که این شرکتها نه تنها در بحث اقتصادی بلکه در بحث روابط بین‌الملل و هویت ملی نیز تاثیرگذاری چشمگیری دارند.

خلیلی افزود: یکی از نتایج انقلاب اسلامی ایجاد روحیه خودباوری در ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان عزیز بود و خودکفایی کشور در حوزه های مختلف نتیجه خودباوری فرزندان فرهیخته ماست.

وی با اشاره به اخبار خوب منتشر شده در زمینه تولید محصولات صنعتی اظهار کرد: انتشار اخبار مربوط به پیشرفت های بزرگ در عرصه های مختلف علمی توسط جوانان ایرانی امیدآفرین است و منویات رهبری معظم انقلاب در خصوص توجه به دانش بنیان ها هوشمندانه بود و بسیاری از پیشرفت ها نیز محصول این نگاه ارزشمند است که باید توسعه پیداکند.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به زمینه های توسعه همه جانبه کشور گفت: تنها در استان پهناور خراسان رضوی شاهد حضور تعداد زیادی از متخصصان برجسته در بخش های مختلف و همچنین منابع عظیم برای توسعه و آبادانی هستیم که باید از تمامی این ظرفیت ها بهره برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha