۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85324392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یورش صهیونیست‌ها به طولکرم/ ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم و اردوگاه «نور شمس» در کرانه باختری اشغالی و شهادت ۳ فلسطینی به ضرب گلوله آنها خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، خبرگزاری سما در این باره اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی به چند خانه در شهر «طولکرم» و اردوگاه «نور شمس» یورش برده و با مقاومت مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

بر پایه این گزارش، درپی یورش صهیونیست‌ها درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و آنها شکل گرفت و چند بمب در مسیر خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی منفجر شد.

در همین راستا، یک منبع رسانه‌ای به شبکه المیادین اعلام کرد که ۳ فلسطینی در اردوگاه نور شمس به شهادت رسیدند و نظامیان رژیم صهیونیستی مانع از امدادرسانی آمبولانس‌خا می‌شوند.

همزمان با یورش زمینی صهیونیست‌ها به طولکرم و اردوگاه آن یک پهپاد نیز خانه‌ای را اردوگاه نور شمس هدف قرار داد.

صهیونیست‌ها همچنین چند فلسطینی از جمله دو مجروح در اردوگاه نور شمس را بازداشت کردند.

بولدوزرهای نظامی رژیم صهیونیست نیز اقدام به تخریب زیرساخت‌ها ازجمله چند خیابان در اردوگاه نوز شمس کردند.

پیشتر مرکز اسیران فلسطین اعلام کرده بود که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۴ هزار و ۴۲۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه را بمباران کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۸۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha