برخورداری: از این پس فقط به مدال المپیک فکر می‌کنم؛ یک تیم واقعی هستیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش تکواندو ایران پس از کسب سهمیه المپیک پاریس، گفت: از حالا باید تلاش مضاعفی داشته باشم تا در المپیک پاریس هم به مدال دست یابم.

مهران برخورداری پس از کسب مدال طلای مرحله نهایی گرنداسلم تکواندو در چین و به دست آوردن سهمیه المپیک پاریس در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: این باعث افتخار است که تلاش کادرفنی و سایر بازیکنان را به سرانجام رسانده و نخستین سهمیه المپیک تکواندو ایران در بخش مردان را کسب کردم. امیدوارم تیم مردان سهمیه دوم را هم در مسابقات قاره‌ای به دست آورد.

وی افزود: تکواندو ورزش انفرادی است اما ما کار تیمی انجام دادیم و از سایر بچه‌های وزن منهای ۸۰ که باعث شدند به فینال برسم و سهمیه بگیرم، تشکر می‌کنم. ما یک تیم واقعی بودیم.

برخوردای در خصوص مبارزه با جسوربک جایسانوف ازبکستانی که مدال‌های رنگارنگی در کارنامه دارد، بیان کرد: این مبارزه خیلی سخت بود که راند اول را واگذار کردم اما وقتی دیدم یک تیم پشت سر من است، نمی‌خواستم این فرصت از دست برود. تلاش بیشتری انجام دادم و در دو راند بعدی این حریف قدرتمند را مغلوب کرده و المپیکی شدم.

ملی‌پوش وزن منهای ۸۰ کیلوگرم تکواندو ایران، تصریح کرد: از این پس باید خیلی تلاش کنم تا آمادگی کامل به پاریس بروم و آنجا بهترین عملکرد را به نمایش گذاشته تا به مدال این رویداد بزرگ دست یابم.

به گزارش ایرنا، امروز (یکشنبه) در روز پایانی مرحله نهایی گرنداسلم تکواندو در ووشوی چین، مهران برخورداری در فینال وزن منهای ۸۰ کیلوگرم به مصاف "جسوربک جایسانوف" از ازبکستان رفت و در پایان مبارزه‌ای حساس و تماشایی که سه راند به طول انجامید، صاحب برتری شد و جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

پیش از این ناهید کیانی در بخش بانوان و در طریق رنکینگ سیستم، مسافر المپیک پاریس شده بود.

تکواندوکاران ایران برای افزایش سهمیه‌های خود برای حضور در المپیک، مسابقات قاره‌ای را نیز در پیش دارند که اسفندماه سال جاری در چین برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه تکواندو ایران تاکنون ۲ سهمیه المپیک (کیانی و برخورداری) را کسب کرده، در مسابقات قاره‌ای تنها می‌تواند یک نماینده در بانوان و یک نماینده در آقایان داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha