۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85324619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۵ میلیارد ریال تخلف صنفی در مهاباد ثبت شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: ۴۲۱ پرونده تخلف صنفی در این شهرستان به ارزش ۱۵ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال طی سه ماهه پاییز امسال ثبت شده است.

حامد رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین مدت ۱۳۸ مورد به گزارش های مردمی سامانه ۱۲۴ رسیدگی و در قبال آن نیز ۲۲ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به صنف مواد خوراکی و غذایی، خدمات، لوازم آرایشی و بهداشتی است که درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران‌فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص داده‌است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به افزایش تیم‌های نظارتی در آستانه شب یلدا در این شهرستان گفت: چهار گروه نظارتی بر فروش اقلام برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان در این روزها نظارت کامل دارند.

رمضانی اضافه کرد: در این طرح اکیپ های آموزش دیده و مشترک با همکاری اداره جهاد کشاورزی و اتاق اصناف بر نحوه عرضه و قیمت کالاهای هدف با اولویت واحدهای عرضه کننده میوه، آجیل و خشکبار و شیرینی نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه ویژه شب یلدا برپا نخواهد شد، تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، نصب نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب را به شماره ۴۲۴۴۹۹۷۴ و ۱۲۴ سامانه اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد دارای حدود ۱۲ هزار واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha