۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85325169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آران و بیدگل: رسانه‌ها باید به توسعه شهرستان کمک کنند

کاشان - ایرنا- فرماندار آران و بیدگل گفت: رسانه‌ها با بهره‌گیری از توانمندی‌های حرفه‌ای و تخصصی خود می‌توانند ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری شهرستان را به درستی معرفی کرده و در توسعه منطقه اثرگذار باشند.

علی اکبر رضایی روز دوشنبه در دیدار مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه کاشان، با وی افزود: شماری طرح نیمه‌تمام عمرانی به ویژه در حوزه راه از سال های گذشته در آران و بیدگل وجود دارد که انتظار می رود رسانه ها، به ویژه رسانه های رسمی ازجمله خبرگزاری جمهوری اسلامی، مدیریت شهرستان را در تکمیل و بهره‌برداری از این طرحها یاری کرده و با تولید اخبار پرمحتوا در این خصوص، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش منطقه را فراهم سازند.

وی اظهار کرد:این شهرستان قابلیت های ممتازی در زمینه های مختلف ازجمله جاذبه های طبیعی بی مانندی همچون کویر مرنجاب و سیازگه ابوزید آباد، نوار بند ریگ، پناهگاه حیات وحش یخاب، دریاچه نمک و افزون بر ۱۰۰ هزار هکتار جنگل های دست کاشت تاغ، بافت های تاریخی ارزشمند شهری و روستایی دارد که می تواند آن را به یکی از قطب های گردشگری استان اصفهان تبدیل کند و معرفی این جاذبه ها نیازمند برنامه ریزی و ایجاد موج رسانه است و در این زمینه خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالتی مهم دارند.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: این شهرستان  همچنین رتبه نخست تولید فرش ماشینی کشور، رتبه نخست تولید پسته و رتبه سوم تولید زعفران در استان اصفهان را دارد و این ظرفیت ها باید به درستی توسط رسانه معرفی شود.

رضایی گفت:شهرستان آران و بیدگل همچنین ۴۲ بقعه متبرکه دارد که از شاخص ترین آنها می توان به امامزاده محمد هلال بن علی (ع)، امامزاده قاسم اشاره کرد.

رضایی گفت:رسانه، محور توسعه است و وقتی به شکل مطلوب در یک منطقه ایفای نقش کند، می تواند با معرفی ظرفیت های گردشگری، تجاری و اقتصادی به ایجاد اشتغال پایدار و آبادانی آن منطقه کمک کند.

مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه کاشان هم در این دیدار گفت: ایرنا در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد و ایجاد روحیه و نشاط در جامعه از اهداف اصلی این رسانه است.

امیرشاهین نایبی‌فر افزود: تولید اخبار پرمحتوی و باکیفیت، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و معرفی ظرفیتها و ارائه راهکارهای اصولی برای برطرف کردن مشکلات مردم از اهداف و رویکردهای اصلی خبرگزاری جمهوری اسلامی در منطقه کاشان است.

شهرستان های کاشان،آران و بیدگل،نطنز و اردستان با جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفر زیرپوشش خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه کاشان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha