اختلال در ۸۶ جایگاه سوخت استان سمنان/ حل مشکل در دست اقدام است

سمنان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه اختلال در عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت ارتباطی به تغییر قیمت ندارد، گفت: رفع اختلال نرم‌افزاری اکنون با اولویت جایگاه‌های شلوغ در دست اقدام است.

حسین عبدلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۹۰ جایگاه سوخت در استان سمنان وجود دارد که حدود ۹۰ درصد آنها دچار اختلال شدند.

وی با بیان اینکه ۸۶ جایگاه عرضه سوخت در استان سمنان دچار اختلال شده است، ادامه داد: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با اهتمام ویژه رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان را با اولویت جایگاه‌های شلوغ دنبال می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: علت ایجاد اختلال در جایگاه‌های سوخت این استان در دست برررسی است.

به گزارش ایرنا، به شهروندان توصیه شده اگر نیاز ضروری به سوخت ندارند اکنون به جایگاه ها مراجعه نکنند و بعد از رفع مشکل در ساعات آینده به جایگاه ها مراجعه کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود وظیفه یافت، نگهداری و ارسال فرآورده های نفتی به مصرف کنندگان عمده و جزء از طریق ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی در اقصی نقاط استان سمنان و گاهی استانهای همجوار را برعهده دارد.

این منطقه دارای چهار ناحیه مرکزی شاهرود، سمنان، دامغان و گرمسار است و با توجه به حد فاصل میان تهران و مشهد و تقاطع در مسیرهای استانهای تهران، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و گلستان در عرصه های سوخت‌رسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha