۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85325373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ جایگاه عرضه بنزین در تربت‌حیدریه فعال است+فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: اکنون از مجموع ۶۵ جایگاه موجود در این منطقه، ۱۱ جایگاه به صورت آفلاین در چرخه سوخت‌رسانی قرار گرفته است و تا ساعاتی دیگر همه جایگاه‌های سوخت به مدار باز خواهند گشت.

جواد بلندی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اختلالی که از صبح امروز در سیستم توزیع بنزین جایگاههای سطح کشور بوجود آمده‌، با تلاش همکاران فنی شرکت فراورده های نفتی منطقه تربت حیدریه در حال برطرف شدن است.

وی از مردم خواست تا صبوری به خرج داده و مطمئن باشند هیچ مشکلی در زمینه توزیع مکانیزه سوخت وجود ندارد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان است.

این شرکت سوخت‌رسانی به جنوب خراسان رضوی و نیز تامین بخشی از نیاز مصرفی سوخت استان خراسان جنوبی را عهده‌دار است و انبار نفت این منطقه یکی از مبادی هشتگانه صادرات فرآورده‌های نفتی در کشور است.

منطقه تربت‌حیدریه دارای ۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع، ۲ فروشندگی سکودار و ۱۲ فروشندگی فرآورده‌های نفتی معمولی و همچنین ۳۳ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی با ۱۴۳ نازل فعال و ناوگان حمل و نقل منطقه نیز، دارای ۳۱۴ نفتکش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha