کشف ماده مخدر "شیشه" در کوهدشت و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: یک کیلو و ۱۵۰ گرم شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ علی امانی روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کوهدشت حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پراید مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند که راننده به ایست ماموران توجهی نکرد و متواری شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران طی عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار یک کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند که در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

کشف کالای قاچاق درپلدختر

سرهنگ شاپور گراوند فرماندهی انتظامی پلدختر از کشف مقادیری کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه خودروی حامل بار مشکوک شدند و طی عملیاتی آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۲۰ ثوب لباس قاچاق و ۸۰ کیسه آرد فاقد مجوز کشف و ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد که پس از بررسی ها، کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف پوشاک خارجی قاچاق در بروجرد

سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی بروجرد نیز اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه شیروان این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۳۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آنها ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در این باره یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha