۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85325609
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مناطق عرضه میوه شب یلدا در همدان با نرخ دولتی مشخص شد

همدان-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از تعیین ۶ مکان برای عرضه میوه ویژه شب یلدا با نرخ مصوب دولتی(تنظیم بازار) خبر داد و گفت: توزیع این میوه ها از فردا سه شنبه آغاز می شود.

سید مجتبی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص تامین میوه شب یلدا در همدان، افزود: بازارچه سرگذر، شهرک مدنی و فروشگاه تعاون روستایی میدان حسین(ع)، میدان شیرسنگی، میدان باباطاهر و بلوار بعثت مکان های عرضه این میوه ها هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: عرضه این میوه ها از فردا سه شنبه آغاز می شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

این مسوول اظهار کرد: میوه هایی که برای عرضه در نظر گرفته شده شامل سیب قرمز و زرد، پرتقال و انار هستند.

حسینی به نرخ مصوب این میوه ها نیز اشاره کرد و گفت: انار درجه یک با نرخ ۳۳ هزار تومان، انار ممتاز ۳۸ هزار تومان، سیب قرمز و زرد درختی ۲۹ هزار تومان و پرتقال درجه یک نیز با نرخ ۲۲ هزار تومان عرضه می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اظهار کرد: در تامین سایر کالاهای اساسی و پرمصرف نظیر گوشت قرمز و مرغ، تخم مرغ، برنج و چای و روغن نیز هیچ کمبودی در بازار همدان و سایر شهرستان ها وجود ندارد و ذخایر مطمینی از این کالاها در استان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha