۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85325829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی فعال شد

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85325829
۶۵ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی فعال شد

 بیرجند - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته ۶۵ درصد جایگاه‌های سوخت استان به صورت دستی فعال شدند.

محمدرضا عابدانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وجود ۹۹ جایگاه سوخت در خراسان جنوبی، اظهار کرد: از حدود ساعت ۱۰ صبح امروز با حمله سایبری عملیات سوخت‌گیری در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت متوقف شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله گروه‌های نظارت در شرایط اضطراری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان به تمام شهرستان‌ها و جایگاه‌ها اعزام شدند، بیان کرد: هم اکنون ۶۵ جایگاه‌های سوخت به حالت آفلاین برای عرضه سوخت فعال است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی از مردم استان خواست در صورتی که نیاز ضروری به سوخت ندارند از رفتن به جایگاه‌ها خودداری کنند، خاطرنشان کرد: ۲ یا سه ساعت آینده همه جایگاه‌های سوخت استان به صورت دستی فعال می‌شوند و مردم می‌توانند بدون استفاده از کارت سوخت و با سهمیه آزاد (نرخ دوم) سوخت‌گیری انجام دهند.

وی در خصوص شایعات افزایش قیمت بنزیت در کشور هم گفت: هیچگونه بحث افزایش قیمت انرژی در دستور کار وزارت نفت نیست و مردم به شایعات توجه نکنند.

وی افزود: همچنین سهمیه کارت سوخت مردم محفوظ می‌ماند و خللی هم در سهمیه‌ها ایجاد نشده است، پس مردم نگران سهمیه سوخت خود هم نباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha