۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 906
کد خبر: 85325968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی آلومینیوم اراک: تعطیلی‌ پی‌درپی ضربه زیادی به تیم وارد کرد

اراک- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بزرگ‌ترین ضربه برای تیم آلومینیوم برنامه‌ریزی‌های اشتباه و تعطیلی‌ پی‌در پی است.

به گزارش ایرنا «مجتبی حسینی» عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر افزود: تیم آلومینیوم در سه ماه گذشته تنها سه بازی داشته و با این روند، بازیکنان از فرم طبیعی خارج می شوند و آمادگی کامل خود را از دست می‌دهند.

وی بیان کرد: آخرین بازی آلومینیوم مربوط به ۱۲ روز قبل است و تیم گل گهر ۶ روز قبل بازی داشت.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: تیم گل گهر از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

حسینی، وضعیت تیم گل گهر را به عنوان تیم حریف مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این تیم دفاع خوبی دارد، با برنامه دقیق کار می‌کند و بسیار منظم است.

وی اظهار کرد: چهار بازیکن آلومینیوم به دلیل مصدومیت نمی‌توانند همراه تیم باشند، اما با همه این شرایط و با تمرین‌های مناسب برای انجام یک بازی شایسته تلاش می کنیم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص استفاده از vir در داوری نیز گفت: این برنامه هم نیاز به مدیریت صحیح دارد در غیر این صورت تاثیر چندانی در رفع نواقص داوری نخواهد داشت.

حسینی با اشاره به رایگان بودن بازی فردا(سه شنبه) مقابل گل گهر از مردم برای همراهی این تیم و حضور در ورزشگاه دعوت به عمل آورد.

تیم آلومینیوم اراک با ۱۲ بازی و ۱۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد و عصر فردادر ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف تیم گل‌گهر می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha