تقابل سپاهان و هوادار؛ جدال برای صدرنشینی و بقا

اصفهان- ایرنا- تیم های فوتبال «سپاهان اصفهان» و «هوادار تهران» امروز در حالی به مصاف هم می روند که سپاهان به دنبال صدرنشینی و هوادر به دنبال فرار از منطقه سقوط است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال «فولاد مبارکه سپاهان» در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز از ساعت ۱۴ میهمان تیم‌ «هوادار تهران» در «ورزشگاه پاس قوامین» است.

«سپاهان» که در چهار دیدار گذشته خود در لیگ برتر به ترتیب مقابل پرسپولیس تهران، استقلال خوزستان، مس رفسنجان و فولاد خوزستان به پیروزی رسیده است، امیدوار است با کسب پنجمین پیروزی پیاپی در لیگ و در مصاف با «هوادار تهران»، از توقف احتمالی «استقلال تهران» مقابل «نساجی مازندران» بهره ببرد و به صدر جدول رقابت‌ها صعود دوباره‌ای داشته باشد.

«سپاهان» با وجود کسر چهار امتیاز همکنون تنها یک امتیاز کمتر از استقلال صدرنشین دارد و امیدوار است با توجه به یک بازی کمتر خیلی زود بتواند به جایگاهی که در چهار هفته ابتدایی لیگ و پیش از کسر امتیازها در جدول رقابت‌ها داشت برسد.

هوادار و سپاهان در طول تاریخ لیگ برتر تاکنون چهار بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که هوادار هیچگاه نتوانسته سپاهان را مغلوب کند و سه بُرد برای طلایی‌پوشان و یک تساوی در مصاف ۲ تیم ثبت شده است.

تقابل سپاهان و هوادار؛ جدال برای صدرنشینی و بقا

ترکیب احتمالی «سپاهان اصفهان» مقابل «هوادار تهران»

«سپاهان» در بازی امروز برابر «هوادار تهران» امید نورافکن به دلیل مصدومیت و فرشاد احمدزاده به دلیل دریافت کارت زرد چهارم در بازی هفته قبل مقابل فولاد خوزستان را در اختیار ندارد و به احتمال زیاد مورایس در بازی عصر امروز با توجه به عملکرد عالی شهریار مغانلو در ۲ بازی آخر مقابل مس رفسنجان و فولاد خوزستان از ترکیب مغانلو، اسدی و شکاری در خط حمله استفاده کند، هرچند احتمال بازی دادن به کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر بویژه باتوجه به گلزنی کاوه رضایی و دریافت کارت زرد توسط رضا اسدی در بازی قبل نیز وجود دارد.

بنظر می‌رسد خط هافبک سپاهان که در بازی‌های اخیر این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با ترکیب محمد کریمی، برایان دابو و فرشاد احمدزاده عملکرد خوبی داشته است، انسجام لازم برای بازی امروز را داشته باشد ولی در بازی امروز فرشاد احمدزاده حضور نخواهد داشت و به اختمال زیاد «مورایس» از محمد قربانی در خط هافبک استفاده کند.

پیام نیازمند که دروازه بان اول سپاهان است همراه با ۲ مدافع کناری این تیم یعنی رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور از جمله مهره هایی هستند که «ژوزه مورایس» کمترین تردید در مورد حضور آن ها را دارد هرچند در بازی قبل نیز احسان پهلوان از دقیقه ۸۰ بجای میلاد زکی پور وارد میدان شد.

بر اساس تفکرات «مورایس» در بازی های اخیر، در دیدار حساس امروز، احتمال حضور هادی محمدی و محمد دانشگر در مرکز دفاع سپاهان وجود دارد.

تقابل سپاهان و هوادار؛ جدال برای صدرنشینی و بقا

هوادار بدنبال فرار از منطقه سقوط

تیم فوتبال «هوادار تهران» امروز در حالی به مصاف سپاهان مدعی می رود که در رده یازدهم جدول قرار گرفته و تنها یک امتیاز بیشتر از نساجی مازندران، تیم پانزدهم جدول، دارد. هوادار برای فرار از منطقه سقوط بدنبال کسب امتیاز از سپاهان است.

تیم «محمود فکری» که در ۲ بازی آخر خود مقابل ملوان و پرسپولیس با یک گل شکست خورده است و آخرین پیروزی این تیم به سه هفته قبل مقابل «صنعت نفت آبادان» باز می‌گردد، بدون شک با تمام قوا برای کسب امتیاز از مدعی اصلی قهرمانی به زمین «ورزشگاه پاس قوامین» می‌آید.

ترکیب احتمالی تیم «فکری» با توجه به سه بازی اخیر این تیم بویژه دیدار «هوادار» مقابل «صنعت نفت» در آبادان شامل علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی است.

«فکری» در بازی امروز به دنبال شکستن طلسم‌ شکست ناپذیری سپاهان مقابل هوادار است تا بتواند برای نخستین بار هوادار را مقابل سپاهان پیروز میدان کند.

سپاهان اکنون با ۲۴ امتیاز از ۱۱ بازی و یک بازی کمتر نسبت به استقلال ۲۵ امتیازی در رده دوم جدول رقابت ‌های لیگ برتر قرار دارد و پیروزی سپاهان در این دیدار می‌تواند در صورت توقف استقلال مقابل نساجی مازندارن، صدر جدول را زردپوش کند.

«هوادار تهران» نیز با ۱۰ امتیاز از ۱۲ بازی در جایگاه یازدهم جدول رقابت‌ها قرار دارد و برای بهبود شرایط و فرار از منطقه سقوط، نیاز مُبرمی به سه امتیاز این بازی دارد.

تقابل سپاهان و هوادار؛ جدال برای صدرنشینی و بقا

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha