۱۷ دی ۱۴۰۲، ۰:۰۱
کد خبرنگار: 5333
کد خبر: 85327588
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آموزش هیجان‌انگیز روان‌شناسی به نوجوانان با یک کتاب

تهران- ایرنا- کتاب مصور «مقدمه‌ای بر روان‌شناسی: راهنمای تصویری هلو تو گلو»، با روشی نو و هیجان‌انگیز نوجوانان را با علوم روان‌شناسی آشنا می‌کند.

به گزارش خبرنگار کتاب ایرنا، کتاب «مقدمه‌ای بر روان‌شناسی: راهنمای تصویری هلو تو گلو» با مشاهده جزئی‌نگر و دقیقی درباره ادراک، استرس، هیجان‌ها، شناخت و موضوعات دیگر، راهنمای سرگرم‌کننده‌ای برای دانشجویان و خوانندگان کنجکاو است و از روش‌های مغز ما برای کاوش محیط‌های فوق‌العاده پیچیده سخن می‌گوید، اگرچه همین مغز اغلب به شیوه‌های مسحورکننده‌ای ما را فریب می‌دهد.

روان‌شناسی مطالعه رفتار انسانی است. تلاش جدی و ارزشمندی که شیوه‌های معنادار شدن جهان در ذهن ما را به شکل یک دانش علمی ارائه می‌کند. اما گریدی کلاین کاریکاتوریست و دنی اُپنهایمر روان‌شناس نشان می‌دهند مطالعهٔ تجربهٔ انسانی می‌تواند به معنای واقعی خنده‌آور باشد. به هر حال این رشته‌ راه افتادن آب از لب و لوچۀ سگ‌ها و «لغزش‌های فرویدی» را توجیه می‌کند.

آموزش هیجان‌انگیز روان‌شناسی به نوجوانان با یک کتاب
جلد اصلی کتاب

دنی اُپنهایمر روان‌شناس و علوم اجتماعی و تصمیم‌گیری در کارنگی مِلون و برندهٔ جایزهٔ ایگ‌نوبل در ادبیات در سال ۲۰۰۶ است.

گریدی کلاین کاریکاتوریست، انیمیشن‌ساز و نویسندهٔ کتاب‌های تصویری مقدماتی است. او یک تصویرگر، طراح و انیماتور مستقل برنده جایزه است. آثار او که شامل انیمیشن کوتاه Dust Bunny است، در سراسر جهان به صورت چاپی و روی پرده ظاهر شده است.

آموزش هیجان‌انگیز روان‌شناسی به نوجوانان با یک کتاب
از راست گریدی کلاین و دنی اُپنهایمر

قسمتی از متن کتاب

تمام کتاب به شکل تصویری تهیه شده است و به همین دلیل عکس دو صفحه از متن آن را منتشر کردیم.

آموزش هیجان‌انگیز روان‌شناسی به نوجوانان با یک کتاب
صفحه ۱۳۰ و ۱۳۱

کتاب مقدمه ای بر روان‌شناسی: راهنمای تصویری هلو تو گلو، نوشته دنی اپنهایمر با تصویرگری گریدی کلاین و ترجمه مارال حسن لاریجانی و محمود بهرامی در قطع وزیری، در ۲۳۲ صفحه در سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha