عملکرد سپاهان و ذوب آهن هفته به هفته بهتر می شود

اصفهان - ایرنا - پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: روند کار تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان رو به صعود و پیشرفت است و این تیم‌ها هفته به هفته بهتر می شوند.

محمد بَرزمِهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اظهارداشت: به نظرم عملکرد تیم ذوب آهن را باید جدا از بازی‌ روز گذشته بررسی کنیم، اگرچه ذوب آهن برابر فولاد در یک مسابقه خانگی با نتیجه بدون گل متوقف شد، اما مسابقات گذشته نشان از روند رو به صعود ذوبی‌ها دارد.

وی ادامه داد: ذوب آهن در صورت افزایش حملات قادر به برتری برابر فولاد بود و از سوی دیگر بازی بسته فولادی‌ها کار را برای تیم اصفهانی سخت کرد.

ملی پوش اسبق و پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: محمد ربیعی سرمربی با درایتی است و می ‌تواند تیم را روز به روز به بالای جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور نزدیک کند و در قامت یک مدعی ظاهر شود.

عملکرد سپاهان و ذوب آهن هفته به هفته بهتر است

بَرزمِهری با اشاره به پیروزی پنج بر صفر سپاهان برابر هوادار تهران در دیداری خارج از خانه گفت: سپاهان هم روز به روز روند صعودی دارد و ژوزه مورایس سرمربی تیم با تاکتیک‌های مختلف به خوبی مقابل حریفان ظاهر می‌شود.

وی تصریح کرد: بازیکنان جوان سپاهان نیز نشان داده اند چیزی از باتجربه‌های تیم کم ندارند و هر لحظه وارد زمین می شوند موقعیت های متعددی بوجود می‌آورند.

این پیشکسوت و کارشناس اصفهانی فوتبال افزود: برد پرگل سپاهان قابل پیش بینی بود، زیرا این تیم چیزی کم ندارد و بازیکنان، کادر فنی و هوادارانی قابل تحسین در این تیم گرد هم آمده اند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و سپاهان از هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، با نتیجه پنج بر صفر به سود اصفهانی‌ها پایان یافت.

همچنین دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و فولاد خوزستان در استادیوم فولاد شهر اصفهان برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha