۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85328209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرز در جایگاه سوم سوادآموزی کشور قرار گرفت 

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبر: 85328209
البرز در جایگاه سوم سوادآموزی کشور قرار گرفت 

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به تحقق ۹۸.۶ درصدی کسب اهداف در بخش سوادآموزی البرز گفت : این استان رتبه سوم سوادآموزی کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مرتضی ولی پوری " روز چهارشنبه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی البرز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای شناسایی نوسوادان و ارتقای سطح سواد استان در رده های سنی مختلف، افزود: خوشبختانه استان البرز با ۹۸.۶ درصد تحقق امر سوادآموزی در جایگاه مناسبی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه ارتقاء و بسط سوادآموزی از اهداف نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود، بنابراین هیچگونه بازماندگی از تحصیل در رده سنی پایین و بی سوادی در هرم سنی بالای جامعه شایسته و قابل قبول نخواهد بود.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: باتوجه به اقدامات و برنامه ریزی صورت گرفته انتظار داریم با هم افزایی کلیه دستگاه ها شاهد ارتقای سطح سواد در مناطق محروم و تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف در این بخش به ویژه در روستاها باشیم.

ولی پوری از نقش ارتباطی استان به عنوان عاملی برای دستیابی البرز به توسعه بیشتر در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی یاد کرد.

در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی البرز مقرر شد تمام فرمانداران، دهیاران، بخشداران و کلیه متولیان در حوزه سوادآموزی نسبت به شناسایی و معرفی افراد به آموزش و پرورش اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha