مردم اراک کشتار وحشیانه مردم مقتدر و مظلوم غزه را محکوم کردند+ فیلم

اراک - ایرنا - مردم ولایتمدار و انقلابی شهر اراک عصر چهارشنبه بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت کشتار وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل، تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، شرکت‌کنندگان در این تجمع در پیاده‌راه امیرکبیر، شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،« مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «آمریکا، اسرائیل، مرگ بر نیرگتان، خون شهید غزه می‌چکد از چنگتان» سر دادند.

«نصرمن‌الله و فتح قریب، مرگ بر آمریکای مردم فریب»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جواب دهد»، از دیگر شعارهایی بود که در این تجمع سر داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک هم در جمع تجمع‌کنندگان گفت: وضعیت رژیم کودک‌کش اسرائیل امروز در دنیا مشخص است.

سرهنگ « محمد مهجوری» افزود: آفرین بر حزب‌الله با حماسه‌ای که خلق کردند، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر از اسرائیلی‌ها فرار کرده‌اند و ۲ میلیون نفر نیز در اردوگاه‌ها هستند.

وی بیان کرد: اسرائیل رسوا شده و اگر بخواهد جنگ را ادامه دهند، در دنیا منفورتر می‌شود و اگر عقب‌نشینی کند، در مقابل دیدگان دنیا شکست خورده‌ است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: امروز نباید هر کسی در مقابل این همه جنایت رژیم اسرائیل سکوت کند، باید به آن شک کرد.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد: وقت آن رسیده که این غده سرطانی به زباله‌دان تاریخ بپیوندد.

وی عنوان کرد: دشمنان، ایران عزیز را تهدید به حمله نظامی می‌کنند، اما همه آنها و منافقان داخلی و خارجی و سردمداران آمریکا بدانند، پیام ملت قهرمان ایران و اراک این است که هر کسی بخواهد به کشور ما حمله و دست درازی کند، دست او را از بازو قطع خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: نه سازش، نه تسلیم، نبرد با اسرائیل، شعار همیشگی ملت ایران است.

در پایان تجمع همبستگی اراکی‌ها با مردم مظلوم غزه، قطعنامه‌ای در سه بند قرائت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha