۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85328743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش اینزاگی به حذف اینتر از جام حذفی ایتالیا

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85328743
واکنش اینزاگی به حذف اینتر از جام حذفی ایتالیا

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از شکست این تیم برابر بولونیا و حذف از جام حذفی گفت: از حریف بهتر بودیم اما حذف شدیم. فوتبال همین است!

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دیشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، اینتر و بولونیا در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا به مصاف هم رفتند.

جدال اینتر صدرنشین و بولونیا، تیم چهارم سری‌آ در جام حذفی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار برای تعیین تیم صعودکننده به مرحله بعد به وقت‌های اضافه کشیده شود.

البته اینتر در دقیقه ۶۵ این بازی فرصت داشت تا به گل برسد اما لائوتارو مارتینز ضربه پنالتی را از دست داد.

در وقت‌های اضافه، این اینتر بود که در دقیقه ۹۲ توسط کارلوس آگوستو به گل رسید و یک بر صفر پیش افتاد. در ادامه اما سم بئوکما در دقیقه ۱۱۲ و دن اندویه در دقیقه ۱۱۶ برای بولونیا گلزنی کردند تا این تیم در نهایت با نتیجه ۲ بر یک اینتر را شکست دهد و راهی یک‌چهارم نهایی شود و اینتر در خانه از جام حذفی خداحافظی کند.

واکنش اینزاگی به حذف اینتر از جام حذفی ایتالیا

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از شکست این تیم برابر بولونیا و حذف از جام حذفی ایتالیا گفت: بسیار ناامید هستیم. ما مدافع عنوان قهرمانی بودیم و از اینکه حذف شدیم متاسفم اما فوتبال همین است.

وی یادآور شد: ما مستحق برد در ۹۰ دقیقه بودیم، اما مقابل یک حریف باکیفیت و مصمم قرار گرفته بودیم.

اینزاگی درباره شکست در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا و مقابل تماشاگران خودی نیز اضافه کرد: وقتی به هواداران فکر می‌کنیم، این شکست تلخ‌تر می‌شود. آگوستو ما را جلو انداخت اما قدر آن را ندانستیم. دوست داشتیم تماشاگران را با خود به مرحله یک چهارم نهایی ببریم اما نشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha