۲ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85330494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان ایلامی راه‌اندازی شد

ایلام - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام گفت: در راستای توسعه برنامه های اشتغال زایی کمیته امداد این استان، در یک ماه گذشته تعداد ۱۶۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان و بویژه زنان سرپرست خانوار این استان راه اندازی شد.

"حمید احمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اجرای این طرح‌ها، تعداد هفت هزار و ۵۲۰ قطعه مرغ تخم گذار برای ۱۶۰خانواده نیازمند روستایی با مشارکت بنیاد مستضعفان خریداری و تحویل مددجویان مجری این طرح‌ها شد.

وی تاکید کرد: برای اجرای هر یک از این طرح‌ها مبلغ ۱۱۵ میلیون ریال و جمعا به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مستضعفان بصورت کمک بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: به ازای هر خانوار تعداد ۴۷ قطعه نیمچه تخم گذار واگذار و مبالغی نیز جهت تهیه دانه و خوراک، فنس کشی و غیره به مجریان طرح پرداخت شده است.

احمدی با بیان اینکه این طرح سال گذشته بصورت آزمایشی در مناطق روستایی شهرستان هلیلان اجرا که با توجه به بازدهی خوب و استقبال زنان سرپرست خانوار روستایی، امسال به صورت گسترده در سطح استان اجرا شده است، گفت: پرورش مرغ تخم گذار یکی از مشاغل خانگی پر طرفدار برای زنان روستایی است.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha