۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85330728
T T
۲۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ محکوم متواری طی یک‌روز در گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۰ محکوم متواری در طرح عملیاتی یک‌روزه در این استان خبر داد.  

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور روز شنبه با بیان اینکه به منظور شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک‌روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرایی شد و این محکومان متواری طی عملیات‌های جداگانه توسط پلیس آگاهی در اجرای این طرح دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی هدف از اجرای طرح‌های انتظامی، افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان و ذکر کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، بیان کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف بیش از ۲۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق

گزارش دیگری از این پایگاه به نقل ازفرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل حاکی است: در بازرسی از یک دستگاه کامیون بیش از ۲۲۰ هزار نخ انواع سیگار و کاغذ خارجی سیگار قاچاق کشف شد.

سرهنگ حسین امیدخواه با بیان اینکه ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی محور سیاهکل به سنگر به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۲۱ هزار و ۴۲۵ نخ انواع سیگار و هزار و ۶۰۰ عدد کاغذ خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را پنج میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی برشمرد و اظهار کرد: پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه قاچاق از مهمترین عوامل برهم زننده امنیت اقتصادی است و باعث از دست رفتن فرصت‌های شغلی می‌شود، خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha