پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فارس در شیراز برگزار می‌شود

شیراز- ایرنا- رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس گفت: مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از ششم تا هشتم دیماه جاری در شیراز برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سید محسن هاشمی، یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این رویداد طی روزهای مذکور و به مدت ۶۰ ساعت در موضوعات پویانمایی، بازی موبایلی و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد در مراسم افتتاحیه پس از اعلام موضوع، طراحی پروژه‌های خود را شروع کرده و با یکدیگر به رقابت ‌پرداخته و در نهایت گروه‌های برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در مرحله استانی این رویداد برای هر رشته به تیم نخست ۲۰۰ میلیون ریال، تیم دوم ۱۵۰ میلیون ریال و به تیم سوم ۱۰۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج فارس در شیراز برگزار می‌شود

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس ادامه افزود: تاکنون ۱۰۰ نفر در قالب ۲۵ تیم در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و در بخش مردمی این رویداد نیز ۳۵ نفر شرکت کرده‌اند که پس از داوری آثار به ۹ نفر از برگزیدگان هدایایی اهدا خواهد شد.

هاشمی گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد روز چهارشنبه ششم دیماه جاری در دانشکده فنی باهنر شیراز برگزار خواهد شد و پس از آن شرکت‌کنندگان به مدت ۶۰ ساعت به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و نفرات برتر نیز در مراسم اختتامه که در روز جمعه هشتم دیماه برگزار می شوند معرفی خواهند شد.

وی، ضمن قدردانی از همراهی دانشگاه شهید باهنر شیراز و شهرداری شیراز اظهار کرد: قرار است در این رویداد فعالان و متخصصان تولید محتوا شناسایی شده و از هنر آنان در عرصه‌های روشنگری و تبلیغ فرهنگی و اجتماعی شهر و کشورمان استفاده شود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس، از تمام نهادها و دستگاه‌های متولی برای حضور در این رویداد و استفاده از ظرفیت متخصصان شرکت‌کننده در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود دعوت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha