استاندار: تشکل های مردم نهاد کرمانشاه وقت خود را صرف تقابل با یکدیگر نکنند

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با یادآوری نقش و اهمیت تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف جامعه گفت که تشکل ها وقتشان را به تقابل با یکدیگر تلف نکنند.

به گزارش ایرنا، محمد طیب صحرایی عصر دوشنبه در هم اندیشی با تشکل های مردم نهاد کرمانشاه با بیان اینکه جامعه نیازمند هم‌فکری و بهره‌گیری از توان تشکل‌ها است اظهار کرد: اگر می خواهیم مطالبه گری کنیم باید با منطق مطالبه گری کرد زیرا با تقابل با یکدیگر از اهدافی که بر اساس آن یک تشکل شکل گرفته، دور می شویم.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه به توجه، هم افزایی و کار جمعی مثبت بسیاری نیاز دارد یادآور شد: ما با فضایی در استان مواجهیم که اگر تمامی ۶۰۰ تشکل موجود در استان اقدام به کار و فعالیت کنند بازهم جا برای فعالیت هیچ تشکلی کم نمی آید.

استاندار کرمانشاه با یادآوری ضرورت احترام به دغدغه هایی که در چارچوب عقل ، شرع و قانون قرار دارد، افزود: از همه تشکل ها و کسانی که دغدغه فعالیت در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان را دارند با تمام توان استقبال می کنیم زیرا معتقدیم جا و فضا برای کار و تلاش زیاد است.

خط کشی ها را کنار بگذاریم

صحرایی با بیان اینکه باید بر اساس کار محوری با یکدیگر گفت و گو کرده و خط کشی ها را کنار گذاشت افزود: اگر کسی واقعا قصد کار کردن در حوزه های مختلف جامعه را دارد و فعالیتش قابل عرضه است فارغ از سلیقه ها و جناح های مختلفی که دارند؛ به میدان بیایند.

وی تاکید کرد: همه مردم ایران حق استفاده از موهبت های این کشور را دارند و کسانی که غیر از این مطلب را گفته اند بدانید هم عقیده ما نیستند بلکه برداشت و سلیقه خودشان را گفته اند و یا قصد ایجاد خدشه نابجا در جامعه را دارند.

استاندار کرمانشاه: تشکل های مردم نهاد وقتشان را به تقابل با یکدیگر صرف نکنند

صحرایی همراهی، حضور و استفاده از توانمندی های تشکل های مردم نهاد را فرصتی برای مسوولان دانست و با قدردانی از زحمات آنها افزود: از همه تشکل ها درخواست می کنم با امید و انرژی مضاعف و هم افزایی بیشتر، بر فعالیت های خود تداوم بخشیده تا بتوان از حضور آنها برای توسعه و پیشرفت کرمانشاه بهتر استفاده کرد.

تشکل ها با انسجام کامل با یکدیگر همکاری کنند

استاندار کرمانشاه ادامه داد: من و همکارانم وظیفه داریم آنچه به عنوان فعالیت های مردم نهاد در استان در قالب سمن ، تشکل، خیریه و یا گروه های جهادی باشد توجه و اهتمام داشته و با آنها در چارچوب قانون و ضوابط پذیرفته شده عقل و شرع همکاری کرد.

وی با تاکید بر اینکه تشکل ها نیز باید همدیگر رو محترم دانسته و با انسجام با یکدیگر هماری کنند یادآور شد: نباید نقش مسوولان که حمایت از تشکل ها است به نقش میانجی گری بین آنها تبدیل شود.

صحرایی اظهار کرد: مجموعه های فعال مردم نهاد با اسامی مختلف، عرصه مورد توجه خود را معرفی کرده و در آن عرصه ما مشتقانه در انتظار فعالیت آنها هستیم .

به گزارش ایرنا، در این جلسه هر کدام از اعضا و یا مسوولان تشکل های مردم نهاد استان نیز به بیان حوزه کاری و فعالیت شان به بیان مشکلات خود در زمینه های مختلف پرداختند.

مشروح این نشست متعاقبا منتشر می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha