خبیری: در برخی باشگاه‌ها جعل رخ می‌دهد؛ لزومی ندارد مدیرعامل در همه بازی‌ها باشد

تهران- ایرنا- عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: در برخی باشگاه‌ جعل سند و امضا وجود دارد.امیدوارم مراجع مربوط، این اقدامات را پیگیری کنند.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از پایان بازی با شمس‌آذر قزوین که با برتری دو بر یک تیمش همراه شد، اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس با ارائه یک نمایش قابل قبول و دیدنی به پیروزی رسید و توانست سه امتیاز مهم را کسب کند. مربیان و بازیکنان پرسپولیس در این پیروزی نقش مهمی داشتند.

وی افزود: از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و در یک هوای سرد برای تشویق تیم محبوب خود به ورزشگاه آمدند. در روزی که تیم‌های مدعی امتیاز از دست دادند، سه امتیاز با ارزشی را به دست آوردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا رضا درویش در ورزشگاه حضور نداشت؟ گفت: لزومی ندارد که مدیرعامل در تمام بازی‌ها حضور داشته باشد. حتما کاری برای وی پیش آمده که نیامد.

خبیری درباره حضورش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: دست آنها درد نکند. به این کمیته رفتیم و گلایه‌هایی وجود داشت. با کمیته اخلاق مشکلی نداریم چرا که انسان‌های شریفی آنجا حضور دارند. بحث گلایه ما از کمیته‌های دیگر بود. گفتیم اگر تبعیض در فوتبال نباشد، دیگر گلایه‌ای نمی‌کنیم زیرا معمولا از حق باشگاه دفاع می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: برخی از بازیکنان در شهرآورد، سلامت فدراسیون را زیر سوال بردند. کاری به باشگاه پرسپولیس نداریم اما وقتی یک بازیکن می‌گوید برای پرسپولیس بازی در می‌آوردند یا با امتیاز مفت برنده شود، نباید به آن رسیدگی شود؟ این ادبیات سخیف و بی ادبانه در خطاب به مدیریت سلامت فدراسیون فوتبال به کار می‌برند و اگر فدراسیون برای خودش و سلامتش ارزش قائل است، باید زودتر این افراد را فرا می‌خواند. ما هم این گلایه‌ها را مطرح کردیم و دوستان صحبت ما را شنیدند. دیگر مسئله‌ای نیست و این سوء تفاهم برطرف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha