مدیرعامل شمس‌آذر: همه چیز برای برتری ما آماده بود/ کم‌هزینه‌ترین تیم هستیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل شمس‌آذر قزوین درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره شدن حریف، گفت: شرایط برای برد ما مهیا بود اما روز تیم‌ ما نبود.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، شهاب زندی، مدیرعامل شمس‌آذر قزوین پس از شکست دو بر یک این تیم برابر پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت: امروز، روز ما نبود و توپ‌هایمان داخل دروازه نرفت. شرایط برای ما با اخراج علی نعمتی خوب پیش رفت و بر بازی مسلط شدیم ولی حرفه‌ای عمل نکردیم.از نتیجه راضی نیستم و ناراحت هستم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد با توجه به نتایج کسب شده، توقع‌تان از تیم بالا رفته است، اظهار داشت: بحث توقع نیست، بحث این است که یک روز شرایط برای برد شما مهیا است و جریان بازی را در اختیار دارید و باید در این روز پیروز شوید.

زندی درباره اخراج سرمربی شمس‌آذر به دلیل اعتراض به داور، یادآور شد: توپ سه متر وارد دروازه ما شده بود و اعتراض سعید دقیقی به خاطر گل نبود، بلکه خاطر پرتاب اوت بود. پس از پرتاب این اوت، توپ در حالی توپ به مهدی ترابی رسید که در آفساید بود و همان توپ تبدیل به گل شد.

مدیرعامل شمس‌آذر درباره اینکه آیا تصور می‌کردید که این تیم در اولین حضور خوب نتیجه بگیرد و گزینه سقوط نباشد؟ اظهار داشت: هیچ دغدغه و نگرانی بابت اینکه تیم ما در لیگ بماند، نداشتیم. کم هزینه‌ترین تیم با ۷۳ میلیارد هزینه هستیم ولی با این حال از روز اول می‌دانستیم که در لیگ می‌مانیم و لقمه گلوگیری برای سایر تیم‌ها خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha