هیات دو و میدانی یزد، مکان مستقل ندارد

یزد- ایرنا- رییس هیات دو و میدانی یزد گفت: این هیات در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری مرکز استان هنوز هیچ مکان مستقلی ندارد .

" محمد اعتمادالعلماء " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نداشتن مکان مستقل مناسب موجب کند شدن روند اجرای برنامه‌های اداری، آموزشی و فرهنگی و ایجاد مشکل در برگزاری جلسات هیات شده است.

وی ادامه داد: یکی از اولین نیازهای یک هیات ورزشی برای انجام امور عادی خود و برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف داشتن یک مکان مناسب و مستقل است که به رغم اهمیت موضوع و پیگیری هنوز این مشکل وجود دارد.

این مسئول بیان کرد: در این خصوص تاکنون به صورت حضوری و مکتوب به مسئولان ورزشی و اجرایی بر اساس نیاز مشکل اعلام شده که اگر مسئله رسیدگی و در عمل جامه عمل بپوشد هیات در تحقق اهداف موفق می‌شود.

اعتمادالعلماء بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در رشته دو و میدانی که یک رشته‌ پایه‌ و مادر محسوب می‌شود در شهرستان یزد وجود دارد که نبود زیرساخت مناسب موجب کندی در انجام فعالیت‌های مرتبط است.

وی تاکید کرد: تا محل هیات دقیق مشخص و در اختیار هیات شهرستان قرار نگیرد کار برنامه‌ریزی و انجام وظایف سخت است که امیدواریم هرچه سریعتر در عمل موضوع توسط مسئولان پیگیری و اقدام موثر به عمل آید.

هم‌اکنون بیش از ۱۵ ورزشکار دوومیدانی یزد در مواد مختلف به خصوص در بخش بانوان رتبه‌های اول تا سوم کشور را دارند و اگر امکانات اولیه در یزد باشد این وضعیت روز به روز ارتقا می‌یابد.

هم اکنون بیش از چهار هزار نفر در ۲ بخش آقایان و بانوان در دوومیدانی استان یزد فعالیت دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha