تامین اجتماعی بروجرد یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال مستمری پرداخت کرد

بروجرد - ایرنا - رییس تامین اجتماعی بروجرد گفت: یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال مستمری توسط این نهاد بیمه‌ای به افراد تحت پوشش در شهرستان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه پرداخت شد.

قدرت سعادتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد مستمری بگیران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بروجرد ۲۱ هزار و ۶۹۲ نفر است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری سه هزار و ۸۱۱ حکم صادر شد، بیان کرد: این احکام شامل ۲ هزار و ۸۹۱ بازنشستگی، ۷۱ مورد از کارافتادگی و ۸۴۹ مورد حکم مستمری برای خانواده بازماندگان افراد تحت پوشش بود.

رییس تامین اجتماعی بروجرد با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۹۹۱ پرونده در کمیته مشاغل سخت و زیان آور بررسی شده است، اضافه کرد: برای بررسی این پرونده ها ۱۲۳ جلسه برگزار شد.

سعادتی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه چهار هزار و ۵۰۰ مورد بررسی کارگاهی جهت ثبت نام بیمه شده ها و بازرسی کارگاه های سطح شهر انجام شده است.

وی یادآور شد: ۲۵۰ میلیارد ریال در ۹ ماهه امسال بیمه بیکاری پرداخت شده است.

رییس بیمه تامین اجتماعی بروجرد اظهار کرد: امسال تا کنون مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال غرامت دستمزد ایام بارداری و ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه آروتز و پروتز پرداخت شد.

سعادتی گفت: تعداد سندهای پرداخت غرامت دستمزد یک هزار و ۴۴۶ مورد و تعداد اسناد مربوط به هزینه های آروتز و پروتز نیز ۲ هزار و ۸۶۱ مورد بود.

وی افزود: ۴۷ هزار نفر بیمه شده در شهرستان وجود دارد که ۱۳ هزار و ۲۹۸ نفر آن شرایط خاص است.

رییس بیمه تامین اجتماعی بروجرد اضافه کرد: انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان و زنان خانه دار یک هزار و ۳۰۰ مورد، برقراری بیمه حرف مشاغل آزاد نیز هزار و ۱۴۴ مورد در سال جاری صورت گرفته است.

سعادتی بیان کرد: در ۹ ماهه امسال تعداد برقراری بیمه بیکاری نیز ۲۱۵ مورد بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha